Vi använder cookies för att ge dig en bättre upplevelse. Om cookies på Matklubben.    Jag förstår

Vann rätt låt i går!

  • fee-bee 16 mars 2008

    Vad tycker ni om gårdagens final i melodifestivalen ?
    själv tycker jag att Sanna skulle vunnit verkligen underbar låt,
    men Charlotte kommer nog att göra bra i fårn sig också.

  • anluk 16 mars 2008

    Hon var iallafall en av mina favoriter. Höll ju stenhårt på BWO, men man kom ju inte fram när man skulle rösta på dem. försökte hur många ggr som helst..........Men Charlotte och Sanna var två andra låtar som jag tyckte var bra. Tror nog hon kommer lyckas nere i Belgrad (iallfall så vi kommer till finalen, vi måste ju kvala in iår)

  • farmoringer 16 mars 2008

    Jag kom fram både när jag röstade på BWO och Nordmans. Men på Nordmans fick jag ringa många gånger inna jag kom fram. Jag tror ju att Perelli har stor chans i Belgrad. Men hon var inte min favorit..

  • lennali 16 mars 2008

    Jag offrade hela telefonkortet på Sanna, och det hjälpte nästan :p.
    Perrelli hade en bra låt och det kommer nog att gå bra för henne nere i Belgrad.

  • Prima 16 mars 2008

    jo Perelli var en värdig vinnare! Kunde faktiskt inte bestämma mej för vem jag hejade mest på dock. Sanna eller Perelli låg nog närmast till hands.

  • Heisjo 16 mars 2008

    Perelli är inte min favorit. Tyckte det var synd att Sanna inte nådde hela vägen.
    Jag röstade oxå på BWO, men ringde hur många gånger som helst och fick upptaget innan jag till sist kom fram. Som vanligt med melodifestivalen och röstningen. (N)'

    Tycker det är synd att det är en sk. jury som står för hälften av rösterna, det är väl svenska folket som ska välja!!??

    Nä, nu har jag varit gnällig nog:)

  • irrevirre 16 mars 2008

    Jag blev glad att Charlotte vann! Ringde två gånger på henne, tog tid att komma fram men till slut så.
    Det hade varit helt ok om Sanna vunnit också. Den är underbar och hon hade verkligen känsla.
    BWO är om alltid bra, men jag tycker nog att alla deras låtar varit bättre än den här. Bra vers med refrängen är så "Hej å Håå" på något sätt...

    Vi behöver inte skämmas i Eurovisionen minsann! Och att kvala in ........ det tar jag för givet;-)

  • snutten 16 mars 2008

    Tur iaf att inte Christer Sjögren vann....Det hade blivit totalt fiasko!!
    Perellis låt är ok, men Sannas låt är bättre!

  • Zannabanna 16 mars 2008

    jag tycker att Nordman skulle ha vunnit eller sanna nilsen för de låtar var Bäst men Charlottes låt tror jag kommer gå bra i Eurovisen song contest..:p:p(Y)(Y):)(H)

  • mariasteen 16 mars 2008

    :p rätt låt vann. röstade många ggr, nordmans var bra konstigt att han fick så få poäng

  • GodareMat 16 mars 2008

    OK att Charlottes låt är hyfsad, men tror personligen att BWOs låt hade haft större chans med tanke på att det är tittarna ute i Europa som bestämmer och BWO är mer kända utanför Sverige än vad hon Perelli är och det spelar tyvärr in...

  • Lotten_J 16 mars 2008

    Perelli är ju duktig och visst var det en glad låt men tyckte den var så himla "klassisk" Jag tror ju att BWO skulle ha klarat sig bra där nere för där är dom jättestora artister. Sen så hade jag ju såklart mina egna favoriter, bröderna Rongedal. Har hört andra låtar med dom och dom är ju helt suveräna. Och Sanna...vad säger man? Jag började nästan gråta, så vackert tyckte jag hon sjöng. Fantastisk låt.

  • jaydecoolcat99 16 mars 2008

    Jag Tycker att Sanna Nielsen skulle ha vunnit. Men Charlotte var också bra!(Y)(Y)

  • Gunn57 16 mars 2008

    Ja rätt låt vann :)
    Charlotte Perelli låt var bra (Y)

  • The_mama97mia 16 mars 2008

    Skönt att det är över nu.... Lustigt nog så kan jag för mitt liv inte minnas Perellis låt. Nordman hör jag lätt, Amy D o Sanna o BWO. Men Hero????
    Hoppas det går bra i Sarajevo.

  • Okänd 16 mars 2008

    Favoriten Nordman hade ju inte en suck och Perelli hade en bra låt,så jag önskar henne lycka till.:D

  • monel 16 mars 2008

    Här röstades det på Rongedal, Sanna och BWO. Jag blev inte överraskad över att Perelli vann, men skulle någon be mig nynna den så är det kört. Har ingen aning om hur den lät (N)

  • Queenie 16 mars 2008

    Helt OK att Charlotte vann, men Sanna hade gärna fått vinna. Visst var BWO:s låt bra, men låter som alla deras andra låtar och jag TÅL inte den där jäkla Alexander Bard, mår illa bara jag ser honom. urk

  • Kicki8 16 mars 2008

    :D Helt klart rätt låt.jag skickade sms så inga problem att ej komma fram...(Y)

  • sajoh69 16 mars 2008

    Javisst vann rätt låt (Y)
    Hon var helt enkelt bäst tycker jag.

Lägg till recept

Vill du lägga in recept rekommenderar vi att du gör det på vår systersajt myTaste.se.

Vill du fortsätta göra det direkt på Matklubben hänvisar vi till gamla versionen av Matklubben som du hittar här.