Vi använder cookies för att ge dig en bättre upplevelse. Om cookies på Matklubben.    Jag förstår

Vann rätt låt i går!

  • vanillalover 16 mars 2008

    Absolut INTE!
    Gillar varken fru Perrelli´s låt, röst eller personlighet... Divor göres sig inte besvär...Sorry!
    Men tror dock hon kommer att klara sig ganska bra på Eurovision S C
    /Marie

  • MammaIrene 16 mars 2008

    Jag tycker om Charlotte Perelli (Y)o tycker låten hon hade var bra, kunde dock inte bestämma mig för vilken jag egentligen höll på...:o
    Sanna, BWO och Perelli var mina klara favoriter...... Ringde på Sanna, men det var efter det jag sett hur jurryn röstat..... :p Sanna hade nog den bästa låten, men jag gillar lite fart o fläkt i melodifestivalssamanhang.....(Y)

  • skensta 16 mars 2008

    Jag hade inte nå´n favoritlåt i år men Hero var en av dom bättre.Och Sannas låt,har hållit på henne de senaste åren.
    Jag önskar Charlotte Perelli LYCKA TILL!

  • Wombat04 16 mars 2008

    Tycker faktiskt att nästan samtliga artister toppade sina bidrag om man jämför med deltävlingarna, men Perrelli var inte bäst i går enligt min åsikt. Jag höll på Rongedal och Sanna - Sannas låt fick mig nästan att börja gråta, så sprött och vackert sjöng hon ... Men jag ÄR blöthjärtad och sentimental!
    (L)

  • evaldo 16 mars 2008

    Yes(Y)

  • Ketronya 16 mars 2008

    Jag ville att Christer Sjögren skulle vinna, men det är visst ganska unikt...

  • Enilorac 16 mars 2008

    Jag tycker fel låt vann! Tycker inte Charlotte var dålig men väldigt överskattad!

  • hansdotter 16 mars 2008

    Jag tycker att fel låt vann!
    Perrelli är alldeles för mycket på alla sätt! Å efter att hon tjatat om att hon nu väger 50 kilo i varenda intervjuv så börjar jag lacka ur på den donnan:@ Ingen bra förebild att skryta så mycket om sin viktnedgång, som faktiskt inte var nödvändig!!!
    Nej, BWO hade nog klarat sig bättre i Belgrad, tror lilla jag (Y)

  • bakakaka 16 mars 2008

    Det var helt klart rätt låt som vann.

  • Lovis 16 mars 2008

    Jag höll på Perrelli som många utav er också. Tror att det kommer att gå bra för henne.
    Det har varit ganska speciella låtar som har vunnit Europeiska slagerfestivalen. Det är nog dax för en hederlig låt tror jag. Men man vet alldrig.

  • jas65 16 mars 2008

    Jag röstade på Linda

  • majamia 30 mars 2008

    Heja Rongedahl även om alla var bra tycker jag!

Lägg till recept

Vill du lägga in recept rekommenderar vi att du gör det på vår systersajt myTaste.se.

Vill du fortsätta göra det direkt på Matklubben hänvisar vi till gamla versionen av Matklubben som du hittar här.