Vi använder cookies för att ge dig en bättre upplevelse. Om cookies på Matklubben.    Jag förstår

Äta till musik

  • monfo 12 maj 2009

    Ja ikväll är det spännande... :pför alla oss som inte kan få nog av Eurovision Song Contest:p, så vad kommer ni att tugga på?
    Kan kanske få lite tips tills på torsdag...
    Idag blir det skurna grönsaker med dip och lite annat smått!

  • Nusse 12 maj 2009

    Ohh..glass från min nya glassmaskin, såklart! Chokladglassen som jag gör är grrrrryyyymt god!(L)
    Kanske att jag äter några hallon till den med!!

  • AnnaLenaN 12 maj 2009

    Med tanke på att det börjar 21.00 kommer det på sin höjd bli ett glas vatten, samma på torsdag. På lördag däremot kan det kanske bli räktoast och lite vin.

  • anluk 12 maj 2009

    Glass tror jag skulle passa!

  • Erajscha 12 maj 2009

    Naturgodis-nötter.

  • Gnurf 12 maj 2009

    En kopp grönt thé Chae Orient å ett äppelpäppel....i all enkelhet...:)

  • The_mama97mia 12 maj 2009

    *skratt* har idag kört laborationer . där man utsätter en person fär smärta under olika betingelser...
    Någon grupp ville testa positiva resp negativa stimuli,. Det var på förslag musik, eller otäcka filmer.

    Så nä rjag såg denna tråd tänkte jag på ngt helt annat .... hur påverkas smak- o ät-upplvelse av musik? FÖrändras den på ngt sätt av olika sorters musik=???

Lägg till recept

Vill du lägga in recept rekommenderar vi att du gör det på vår systersajt myTaste.se.

Vill du fortsätta göra det direkt på Matklubben hänvisar vi till gamla versionen av Matklubben som du hittar här.