Vi använder cookies för att ge dig en bättre upplevelse. Om cookies på Matklubben.    Jag förstår

Bästa fyllningen i baguette?

  • LaJefa 13 mars 2009

    Denna röran i en färsk baguette och lite finskuren sallad och färsk gurka...är bara supergott!!!
    James Bond macka

  • Gnurf 14 mars 2009

    Fel fel fel fel FEEEEEL!!! Eller inte fel då kanske...men inte helt Rätt heller. Det är naturligtvis currysmarrig Kycklingröra som ska vara i baguetten...de andra går bort!!

    *Fem Myror for Ever*

    :)

  • EmmaEr 17 mars 2009

    På café Fräcka Frökens Frestelser i Norrköping finns en supergod macka som jag brukar härma, "Greken".. I botten på en baguette tar jag grillad kall och tärnad kycklingfilé. Över det en blandar jag fårost+creme fraiche, smaka av med vitlök och svartpeppar. Servera med grön sallad och svarta oliver. Smaskens!

  • aTeresea 21 mars 2009

    Åh, vet inte hur man gör den, utan har ätit den på ett kafé. Är iaf någon sorts fetaost och kycklingröra. Mums!:D

Lägg till recept

Vill du lägga in recept rekommenderar vi att du gör det på vår systersajt myTaste.se.

Vill du fortsätta göra det direkt på Matklubben hänvisar vi till gamla versionen av Matklubben som du hittar här.