Vi använder cookies för att ge dig en bättre upplevelse. Om cookies på Matklubben.    Jag förstår

Brunch...

  • majamia 1 april 2009

    På lördagen ska vi ha brunch kalas för vår 17 åriga dotter och önskar tips på godsaker att bjuda på. (Y)
    Tack!

  • The_mama97mia 1 april 2009

    åh vad kul.... förutom klassikerna äggröra och bacon, vilket jag älskar, så skulle jag ha färsk frukt i mängder, melon i skivor, jordgubbar, ananas, papaya, kiwi....
    Jag älskar frukostbuffé när man är ute o äter...

    Gör ett eget frukostbröd, finns många recept på såna som du kan göra degen til dagen innan o sen baka på morgonen!

    Finns ju inget godare än nybakat bröd till frukosten!

  • majamia 1 april 2009

    Hon har önskat sig mina hembakade bröd, bullar och äggröra med bacon, Smoothie, färsk frukt, grönsaker och yoghurt med musli och efter detta vill hon ha kakbuffé

  • The_mama97mia 1 april 2009

    KAKBUFFÈ??? oh hjälp, där ligger jag i lä

  • anneli1989 2 april 2009

    ta ett grund recept på typ släta kakor som "sandklyftor" eller liknade och gör mycket deg. sen kan du dela degen i typ sex delar som du smaksätter olika. typ Kanel, kardemumma, kakao, sirap, sylt låt fanatsin flöda. så har du på en deg gjort massa olika kakaor fett bra!

Lägg till recept

Vill du lägga in recept rekommenderar vi att du gör det på vår systersajt myTaste.se.

Vill du fortsätta göra det direkt på Matklubben hänvisar vi till gamla versionen av Matklubben som du hittar här.