Vi använder cookies för att ge dig en bättre upplevelse. Om cookies på Matklubben.    Jag förstår

Enkel kvällsmat

  • Ernst76 12 april 2008

    Du kan ha ruccola, skivade kokta ägg och kräftstjärtar på vitt bröd. Sen blandar du gorgonzola med lite crème fraiche och breder ut det över mackan och sedan in i ugnen, det blir skitgott.(Y)

  • okanovicka 12 april 2008

    salam alla här på forumet mitt tips är my´cket eneklt som min man och jag äter vilken dag som helst på kvällarna sätt på ugn på 200 grader tvätta några astrix potatis iugnen tvätta dom först och torka av dom gör ett stik håll i dom med en stika men håll skalet på skala dom inte låt dom ligga i ungen tills dom är mjuka ta utadom och smula sönder feta ost på burk dom flesta arab affärerna dom finns på burkar dom ostarna är super kan ha det till vad som helst iallafall så ät dessa ihop jag lovar mindre fett snålt finns inte och destom är super gott och enkelt annika

Lägg till recept

Vill du lägga in recept rekommenderar vi att du gör det på vår systersajt myTaste.se.

Vill du fortsätta göra det direkt på Matklubben hänvisar vi till gamla versionen av Matklubben som du hittar här.