Vi använder cookies för att ge dig en bättre upplevelse. Om cookies på Matklubben.    Jag förstår

Glutenfri förrätt

  • Esprite 27 december 2009

    Hej!

    Någon som har tips på någon glutenfri förrätt som går enkelt att göra och som är lätt att transportera.
    Ej soppa.

  • busan37 27 december 2009

    På www.allergimat.com finns det en massa goda recept för olika matallergier.

  • ibanilsson 27 december 2009

    Hejsan!
    Du kan i princip göra allt men själv tycker jag att det spelar roll vad som skall bjudas till huvudrätt.
    Skriv vad som skall bjudas så skall du får förslag:)

    mvh Inga-Britt
    ps gör just nu glutenfri müsli vars recept finns i min kokbok ds

  • asasto 27 december 2009

    Fisk och skaldjurspaté med en god löjromsås.

    Pate är lätt att göra ifall man har en matberedare och den bör ju göras någon dag innan.

  • Esprite 27 december 2009

    Har nu kommit fram till att det blir glutenfria matmuffins med fetaost, rödlök och kyckling och så lite grönsaker och grekisk kryddad yogurt till.

  • Fredrika69 27 december 2009

    Massor av bra förrätter och efterrätter hittar du på www.glutenfriatorget.se

    Skrivet av Esprite den 27 dec 2009

    Hej!

    Någon som har tips på någon glutenfri förrätt som går enkelt att göra och som är lätt att transportera.
    Ej soppa.

Lägg till recept

Vill du lägga in recept rekommenderar vi att du gör det på vår systersajt myTaste.se.

Vill du fortsätta göra det direkt på Matklubben hänvisar vi till gamla versionen av Matklubben som du hittar här.