Någon som har tips på någon glutenfri förrätt som går enkelt att göra och som är lätt att transportera.
Ej soppa.
busan3727 december 2009
På www.allergimat.com finns det en massa goda recept för olika matallergier.
ibanilsson27 december 2009
Hejsan!
Du kan i princip göra allt men själv tycker jag att det spelar roll vad som skall bjudas till huvudrätt.
Skriv vad som skall bjudas så skall du får förslag:)
mvh Inga-Britt
ps gör just nu glutenfri müsli vars recept finns i min kokbok ds
asasto27 december 2009
Fisk och skaldjurspaté med en god löjromsås.
Pate är lätt att göra ifall man har en matberedare och den bör ju göras någon dag innan.
Esprite27 december 2009
Har nu kommit fram till att det blir glutenfria matmuffins med fetaost, rödlök och kyckling och så lite grönsaker och grekisk kryddad yogurt till.
Fredrika6927 december 2009
Massor av bra förrätter och efterrätter hittar du på www.glutenfriatorget.se
Skrivet av Esprite den 27 dec 2009
Hej!
Någon som har tips på någon glutenfri förrätt som går enkelt att göra och som är lätt att transportera.
Ej soppa.
Hej!
Ej soppa.
På www.allergimat.com finns det en massa goda recept för olika matallergier.
Hejsan!
Du kan i princip göra allt men själv tycker jag att det spelar roll vad som skall bjudas till huvudrätt.
Skriv vad som skall bjudas så skall du får förslag:)
mvh Inga-Britt
ps gör just nu glutenfri müsli vars recept finns i min kokbok ds
Fisk och skaldjurspaté med en god löjromsås.
Pate är lätt att göra ifall man har en matberedare och den bör ju göras någon dag innan.
Har nu kommit fram till att det blir glutenfria matmuffins med fetaost, rödlök och kyckling och så lite grönsaker och grekisk kryddad yogurt till.
Massor av bra förrätter och efterrätter hittar du på www.glutenfriatorget.se
Hej!
Ej soppa.