Vi använder cookies för att ge dig en bättre upplevelse. Om cookies på Matklubben.    Jag förstår

Gott till välkomstdrinken

  • ca70 13 juli 2008

    Fest på gång, och jag har idétorka...(N)
    Nån som har bra tips på nåt gott till fördrinken? Gärna nån bra dippa som gästerna kan gå och dippa i själva, eller nåt annat smidigt. Sist hade vi ostbomb och grissini (Y), men vill inte köra samma igen. Tanken är att det ska serveras Fläderbål när gästerna kommer, men det kan ändras om det dyker upp nåt tilltugg som passar bättre.
    Vad brukar ni ha själva? Dippar ni chips i nån god röra eller har ni smördegssnurror med nån god fyllning??

  • Penne 13 juli 2008

    Grissini inland i parmaskinka eller bresola är väldigt gott tycker jag. Eller halloumiost inlindad i baconsivor, och körd en stund i ugnen.

  • anluk 13 juli 2008

    Här kommer några förslag.
    Va härligt med fest!!







    Smördegsklenäter

  • ca70 13 juli 2008

    (L) Ojoj, tack snälla ni! Va mycket gott ni bjussar på (Y).
    Det är grillfest på gång och jag körde slut på idéer ang förrätt/drinktilltugg. Det andra hade jag mer pejl på vad vi ska ha. Jag har googlat och kollat matsidor, men inte blivit så mycket klokare. Ostbomben känns lite oslagbar, men nu har jag fått de bästa tipsen av er på Matklubben - toppen!:D

Lägg till recept

Vill du lägga in recept rekommenderar vi att du gör det på vår systersajt myTaste.se.

Vill du fortsätta göra det direkt på Matklubben hänvisar vi till gamla versionen av Matklubben som du hittar här.