Vi använder cookies för att ge dig en bättre upplevelse. Om cookies på Matklubben.    Jag förstår

Hemlagar pizza

  • solvik207 16 juli 2011

    Tack för alla tipps skall testa ngt i kväll

  • Erajscha 16 juli 2011

    Jag har ofta kronärtskockeshjärtan på. Smulad fetaost är också gott på pizza.

  • maxxess 17 juli 2011

    Prova gärna denna superenkla och smidiga tomatsås, utan en god sås ingen vidare pizza. Den har blivit min favorit på varma mackor och pizza. Den lilla skvätten balsamvinäger gör tricket.

    Snabba tomatsåsen

  • Cassiopeya 17 juli 2011

    Jag gör alltid en deg på jäst med olja och en rejäl nypa salt i.

    Hemmagjord tomatsås är ett måste, har ett bra recept i min kokbok under kategorin "pizza" som jag brukar göra.

    Först en tunt kavlad deg, sen ett lager tomatsås och sen rikligt med grovriven ost, helst prästost eller någon annan med lite mer smak.

    Skivspill (eller rökt skinka) är en favorit. Ananas, tomat i skivor, champinjoner (färska eller burk), salami i strimlor, tunt skivad gul lök, svarta oliver, hemmagjord köttfärssås, mozarella. That´s it \o.

Lägg till recept

Vill du lägga in recept rekommenderar vi att du gör det på vår systersajt myTaste.se.

Vill du fortsätta göra det direkt på Matklubben hänvisar vi till gamla versionen av Matklubben som du hittar här.