Vi använder cookies för att ge dig en bättre upplevelse. Om cookies på Matklubben.    Jag förstår

Kvällsfika i vardagenE

  • enAnnan 8 mars 2008

    Vi äter middag vid 17.30 - 18 och därefter kvällsfika vid 20 - 20.30 innan läggdags.
    Man ska äta ofta
    :)

    Här är lite av vad vi äter:

    * fruktsallad o keso
    * äggmackor
    * fil o flingor
    * smörgås o mjölk
    * kalla köttbullar o paprikaringar
    * kall kycklingfilé och gurkstavar
    * popcorn
    * risifrutti (utan socker)
    * småplock (salami, serrano el parmaskinka, oliver o frukt)

  • Gnagett 8 mars 2008

    bara en kopp the - inget fikabröd till.

  • celice 8 mars 2008

    :D Ingen kvällsfika här, men gärna ett kopp med espresso.......... gott.:D:D

  • MammaIrene 8 mars 2008

    Vi har änna svängt på det hemma hos oss.....
    Jag går ju hemma o det blir att jag bara äter massa frult till lunch o de stora barnen äter lunch på dagis o min lilla får rester sedan dagen innan. Middagen kommer sedan vid 16 - 16.30 o då får vi sedan ha kvällsmat vid 19.00 o då äter vi smörgås o tittar på barnprogram

  • Fiona 8 mars 2008

    Vi äter "middag" vid 17.30-18 tidigast eftersom min sambo inte kommer hem från jobbet förrän den tiden.
    Efter det äter vi ingenting i regel.. Kan hända att det blir något godis, kakor, glass eller så men inget planerat.

  • snutten 8 mars 2008

    Här är det oftast kvällsfika med te och mackor, men inget fikabröd

  • bakakaka 8 mars 2008

    Yoggi eller nyponsoppa.

  • Amber 8 mars 2008

    vi äter middag mellan 18-19 så ngt kvällsfika har vi aldrig haft.

  • annaviola 8 mars 2008

    Vi brukar inte fika på vardagarna, men vi har infört en på onsdagar. Då har vi filmkväll och dricker te och äter något gott till det, tex kladdkaka... Det är den enda kvällen i veckan som vi är hemma allihopa och kan ha det lite mysigt...

Lägg till recept

Vill du lägga in recept rekommenderar vi att du gör det på vår systersajt myTaste.se.

Vill du fortsätta göra det direkt på Matklubben hänvisar vi till gamla versionen av Matklubben som du hittar här.