Vi använder cookies för att ge dig en bättre upplevelse. Om cookies på Matklubben.    Jag förstår

Kycklingröra?!?!

  • lisaschmitz 30 juni 2008

    Är det någon som har något recept på sån där kyklingröra som det brukar vara i baguetter på caféer och lunchställen m.m.? Jag bara älskar såna "kycklingbaguetter". Hade varit kul å kunna göra själv nån kväll när man blir sugen (L)

    Blir väääldigt tacksam för svar :)

  • marwis 30 juni 2008

    Blanda ceme fraiche, mango chutney, curry och färdigstekt eller grillad kyckling i småbitar. Det blir jättegott!

  • dystraior 30 juni 2008

    Eller om du gillar vitlök så kan du antingen ta färdig vitlöksdip, typ estrellas eller så kan du ta tzatsiki och blanda ner grillad eller stekt kycklingfilé som du stekt i småbitar med kryddor och champinjoner (gärna färska). Det tycker jag är underbart.

  • Disen 30 juni 2008

    Jag brukar blanda kycklingbitar, finns att köpa som salladskyckling..med creme fraiche, majs,
    curry och rödlök. Sen är det bara att lägga i "gojan" med sallad, gurka o tomat i brödet..
    Lycka till o smaklig måltid.:p

  • lisaschmitz 2 juli 2008

    Alla recepten låter härligt goda (H) Det blir till att prova i helgen å ha med till stranden (H)

Lägg till recept

Vill du lägga in recept rekommenderar vi att du gör det på vår systersajt myTaste.se.

Vill du fortsätta göra det direkt på Matklubben hänvisar vi till gamla versionen av Matklubben som du hittar här.