Vi använder cookies för att ge dig en bättre upplevelse. Om cookies på Matklubben.    Jag förstår

Melodifestival

  • bejofr 15 mars 2008

    jag blev alldeles ensam här ikväll så lusten att göra något gott försvann den med tillsammans med barnen så jag struntar nog i melodifestivalen oxå då. ser på sagan om ringen istället

  • SDMaya 15 mars 2008

    Här blir det "Vår paj" med Ruccola sallad och ett glas gott vin, till dessert lite glass och färsk frukt :p
    Lägger in receptet senare ikväll!
    Vem jag ska rösta på vet jag inte än, har inte hört låtarna!

  • nettans 15 mars 2008

    Länkar här

    http://www.ica.se/FrontServlet?s=mat_recept&state=recept&receptid=614169

  • tulipan 15 mars 2008

    Här röstar vi på Perelli.. hon är den enda som har nån chans i den stora festivalen. Dom andra har bra låtar men jag tror inte dom kommer någon vart. Perelli har den rätta utstrålningen och den rätta låten :-)

    Här har vi redan ätit idag... Gubben har jobbat tolv timmars pass och kom precis hem och barnen ville ha hamburgare med pommes så det fick bli så idag..
    Sen blir det en STOR skål godis på bordet när festivalen börjar.. oj.. bara femton minuter kvar*spännande*

  • Lotten_J 16 mars 2008

    Skrivet av nettans den 15 mar 2008

    Länkar här

    http://www.ica.se/FrontServlet?s=mat_recept&state=recept&rece
    ptid=614169



    Åt du också denna rätt till middag? Visst är den god!!!! Men visst är det ju så som jag skriver ang ica:s recept att man får absolut inte skriva in dessa utan bara länka som du har gjort....:o

  • pia61 16 mars 2008

    Jag blev så nyfiken på lövbiffen så jag har hämtat den från Lennali som skrivit in den! :)

  • Lotten_J 17 mars 2008

    Skrivet av pia61 den 16 mar 2008

    Jag blev så nyfiken på lövbiffen så jag har hämtat den från Lennali som skrivit in den! :)


    Detta är verkligen gott men jag fegade ur med att lägga in detta recept med tanke på Ica:s svar om vad som gäller eftersom jag vet att Ica är väldigt bestämda på sina regler, har sett det på annat håll nämligen så bäst att inte utsätta sig för detta i onödan......

  • Deeessan 17 mars 2008

    Hej!

    Vi grillade korv med bröd vid lilla brasan på landet, sedan gick vi in och åt mackor och kollade på festivalen. Trodde att Sanna skulle vinna... Själv tyckte jag att Rongedahl var bäst :D(Y) Nordman var också bra.:p

  • The_mama97mia 4 februari 2009

    Hej igen alla, insåg idag med skräckblandad förtjusning att melodifestival 2009 börjar på lördag, tänkte vi kunde fortsätta i denna tråd, om ingen tycker annorlunda?
    (Y)
    SÅÅÅÅÅÅÅ Hur laddar ni för lördagen?

  • systeryster 4 februari 2009

    Tack för påminnelsen.Hade inte fattat att det var dags ännu!:D

  • The_mama97mia 4 februari 2009

    Som sagt... skräckblandad förtjusning. Köpte TV-bilagan idag o då... slog det emot en...
    *ler*

  • lennali 4 februari 2009

    Jag sitter klistrad framför TV:n på lördag med något gott framför mig, vad har jag inte bestämmt än men det lutar åt lite små plock.

  • annelieberggren 4 februari 2009

    NORDMAN (L)(L)(L) helt klart, perelli kommer inte långt om hon ska ställa upp i stora festivalen, ni såg väl hur det gick för findland, aldrig vunnit men van med LORDI, de måste vara något som är annolunda.

  • annelieberggren 4 februari 2009

    recept får man skriva men ej bilder.

    Skrivet av Lotten_J den 15 mar 2008

    Skrivet av lennali den 15 mar 2008

    Skrivet av enAnnan den 15 mar 2008

    Skrivet av Lotten_J den 15 mar 2008


    Här blir det Teriyakistekt färskostfylld lövbiff med pressad potatis och en sallad.....och jag håller tummarna för bröderna Rognedahl el Sanna Nielsen (Y)



    Är det den från Buffé?
    Skrik till i såna fall om hur den blev är du snäll.


    Ja, om det är den från senaste Buffé, skrik så det hörs till mig också, det såg väldans gott ut, skriv gärna in receptet också/Lena



    Men fick vi skriva in recepten från Ica här? Har för mig att det inte var tillåtet......så irriterande....det är gott.....jag lovar..

  • LinaK84 14 februari 2009

    .

  • LinaK84 14 februari 2009

    .

  • LinaK84 14 februari 2009

    mm.. ikväll så bli de planka med fläskfile och nöt kött *slickar mig redan runt munnen* :)
    Till efterrätt så blir det svägerskans recept.. innehållande vit chkolad hallon m.m.

    Har tyvär ingen koll på melodifestivalen.. så.. Må bäste kvinna/man vinna :)

  • Gnurf 14 februari 2009

    Blev inspirerad när jag såg på "Halv åtta hemma hos mig" i veckan, så kör ihop någonting a la Lax i ugn med saffranssås. Lätt yoghurtglass med fruktsallad, nötter och mörk choklad i soffan lite senare....:D

  • anluk 14 februari 2009

    Har tjuvlyssnat på låtarna (är så tråkig.....) Gillar Jennifer Brown och Måns så klart. Men även Lasse Lind, Lili och Sussie och Amy D har bra låtar. Så kvällens startfält är helt ok....Men det är ju alltid lite annorlunda att lyssna på ett genrep via datorn och se det på TV:n med alla effekter.
    Maten blir porterstek med tillbehör och glass till efterrätt. Ska till min kära mor och äta hennes goda mat!

  • anluk 14 februari 2009

    Har tjuvlyssnat på låtarna (är så tråkig.....) Gillar Jennifer Brown och Måns så klart. Men även Lasse Lind, Lili och Sussie och Amy D har bra låtar. Så kvällens startfält är helt ok....Men det är ju alltid lite annorlunda att lyssna på ett genrep via datorn och se det på TV:n med alla effekter.
    Maten blir porterstek med tillbehör och glass till efterrätt. Ska till min kära mor och äta hennes goda mat!

Lägg till recept

Vill du lägga in recept rekommenderar vi att du gör det på vår systersajt myTaste.se.

Vill du fortsätta göra det direkt på Matklubben hänvisar vi till gamla versionen av Matklubben som du hittar här.