Vi använder cookies för att ge dig en bättre upplevelse. Om cookies på Matklubben.    Jag förstår

Möhippa & Jäkelskap

  • Jilliii 18 augusti 2009

    (Även svensexa..) Ska nu bli Möhippa för svärmor, o vad ska man ha o äta till det? GISSAR PÅ PLOCKMAT....


    O så, hur hade ni / vart med om?

    Ge mig era jäkelskap :D(Y)

  • Jilliii 18 augusti 2009

    ingen som gifter sig längre ??:o

  • asaedetun 19 augusti 2009

    vi tog med den blivande bruden till en park där vi åt vanlig sallad som vi gjort själva,så lite picnick-mat hade vi.
    Jag var då inte med så länge så på kvällen vet jag inte vad de gjorde!!
    Gissar på att de var på restaurang...
    Hoppas att det ordnar sig nu.Det lättaste är väl lite tapas-rätter,så kan man ta lite av varje...
    Lycka till o ha det så kul!!!
    Kram Åsa

  • asaedetun 19 augusti 2009

    ooops,glöm inte champagnen...

  • Lennart_58 19 augusti 2009

    Skrivet av Jilliii den 18 aug 2009

    (Även svensexa..) Ska nu bli Möhippa för svärmor, o vad ska man ha o äta till det? GISSAR PÅ PLOCKMAT....


    O så, hur hade ni / vart med om?

    Ge mig era jäkelskap :D(Y)


    Hmm, MÖ-hippa för svärmor. :D Det är tråkigt att märka ord, :p MEN som Tony Irving brukar säga, :D:D:D är hennes barn adopterade? Tänkte på detta med
  • Lennart_58 19 augusti 2009

    Ordet Mö ramlade tydligen bort...:Z

  • Lennart_58 19 augusti 2009

    :@ Jäkelskap var det :@
    Leken heter, möte med en krigsskadad, alt, trafikskadad. Det gäller att bygga upp en otäck förväntan.
    Ha en med svuren kompanjon + ett löskokt ägg o en ögonbindel.
    Låt svärmor sätta sig på en stol, sätt på henne ögonbindeln. Säg att nu ska du få träffa en skadad person!!! Ta hennes hand o låt den gå över kompisens ben, fråga: känner du benet. Fortsätt med andra ställen, du bestämmer själv hur vågat det ska bli, ex, nacken håret öronen näsan. Avsluta med, känner du ÖGAT, kör in hennes finger i det löskokta ägget som kompisen håller upp. Men du, kolla först så hon inte har dåligt hjärta, ha ha. Det kommer att bli en ganska häftig reaktion på detta, hmmm. (Y)(Y)(Y)(Y)(Y)

  • Jilliii 21 augusti 2009

    Någon mer som har nån ide ?

Lägg till recept

Vill du lägga in recept rekommenderar vi att du gör det på vår systersajt myTaste.se.

Vill du fortsätta göra det direkt på Matklubben hänvisar vi till gamla versionen av Matklubben som du hittar här.