Vi använder cookies för att ge dig en bättre upplevelse. Om cookies på Matklubben.    Jag förstår

Peppes Bodegas goda röra

  • Svesse60 10 augusti 2009

    Finns det någon här på Matklubben som kan receptet på den goda röra som serveras på Peppes Bodega (Gran Canaria) tillsammans med bröd, före varmrätten. Frågade ägaren när vi var där för nåt år sedan, men jag har tyvärr glömt vilka ingredienser den skulle innehålla .... :(

  • osita 10 augusti 2009

    Kan du kolla på filmen och meddela vad den heter, så kan jag nog hjälpa till......

    Kommer själv inte ihåg film sekvensen................

    För det är väl inte MOJO sås??????

  • Svesse60 10 augusti 2009

    Jag vet faktiskt inte vad den heter. Kom ihåg att det var många ingredienser i den. Den serverades i en mindre skål och man åt den tillsammans med vitt bröd. Inte direkt stark i smaken, men smakrik. Lite tjock i konsistensen och mot det oranga hållet ....om jag inte minns fel.
    Eva

  • Okänd 10 augusti 2009

    Blir man lite färgblind på Peppes Bodega?

  • boz1965 10 augusti 2009

    Skrivet av osita den 10 aug 2009

    Kan du kolla på filmen och meddela vad den heter, så kan jag nog hjälpa till......

    Kommer själv inte ihåg film sekvensen................

    För det är väl inte MOJO sås??????


    Filmen heter "Sällskapsresan"

  • Svesse60 11 augusti 2009

    Skrivet av jan-gunnar-j den 10 aug 2009

    Blir man lite färgblind på Peppes Bodega?


    :p

Lägg till recept

Vill du lägga in recept rekommenderar vi att du gör det på vår systersajt myTaste.se.

Vill du fortsätta göra det direkt på Matklubben hänvisar vi till gamla versionen av Matklubben som du hittar här.