Vi använder cookies för att ge dig en bättre upplevelse. Om cookies på Matklubben.    Jag förstår

Picknikbuffé

  • caarruu 30 juni 2011

    Hej! På måndag spelar Alice Cooper på grönan, och jag och min kompis som båda är stora fans tänker bänka oss tidigt för att få bra platser. MEN. Vi vill liksom göra en kul grej av det också, inte bara väntan, och då kom vi på det att vi kunde fixa massa små tilltugg och mysa med. Alla kategorier!
    Vi har dock problem, vad ska vi göra?
    Jag kan bara komma på saker som kakor och marinerade vitlöksklyftor, vi behöver mer!

    Tack på förhand
    Caroline

  • Bumbis 1 juli 2011

    Tunnbrödsrullar med smaskig fyllning som ni skivar i mindre bitar. Fruktsallad. Grillade kycklingben, finns färdiga i frysdisken.

  • MosterNettan 1 juli 2011

    Du får massor av olika tips om du går in på tråden nedan. Det finns flera trådar som handlar om picknickar (heter det så i plural?)

    http://www.matklubben.se/matprat/tips_och_fraagor_foer_koeket_31/matsaeck_paa_resa_11836.html

  • caarruu 2 juli 2011

    Tack!

Lägg till recept

Vill du lägga in recept rekommenderar vi att du gör det på vår systersajt myTaste.se.

Vill du fortsätta göra det direkt på Matklubben hänvisar vi till gamla versionen av Matklubben som du hittar här.