Vi använder cookies för att ge dig en bättre upplevelse. Om cookies på Matklubben.    Jag förstår

Tillbehör till "potatismosbollar"

  • MeSuss 4 januari 2010

    Jag och några kompisar tänkte köra på en ny förrätt, som vi själva inte provat, och vi har kommit överens om att vi ska göra "potatismos till gratinering" och bara spritsa ut små klickar på en plåt och in med det i ugnen. Nu undrar jag var man kan ha till det? Någonting lätt som man inte blir proppmätt av. Förslag? :)

  • The_mama97mia 4 januari 2010

    Fräst bacon i små små bitar, stekta kantareller, rökt lax i strimlor, eller en klick creme fraiche och röd stenbitsrom... Bara några små förslag som poppade upp. :D

  • busan37 4 januari 2010

    Stekt fläsk kanske?

  • anluk 4 januari 2010

    Parmaskinka kanske.

  • The_mama97mia 4 januari 2010

    Soltorkade tomater och goda svarta oliver, färsk basilika...

  • Penne 4 januari 2010

    På nyår hade min mamma och pappa ätit någon slags raggmunk till förrät med någon kaviarröra. Det var gräslök, creme fraiche och kaviar. Jag tror det var allt. Jättegott tydligen. Det kanske kan passa till det här oxå?

Lägg till recept

Vill du lägga in recept rekommenderar vi att du gör det på vår systersajt myTaste.se.

Vill du fortsätta göra det direkt på Matklubben hänvisar vi till gamla versionen av Matklubben som du hittar här.