Vi använder cookies för att ge dig en bättre upplevelse. Om cookies på Matklubben.    Jag förstår

Toast - kall eller varm

  • SJD 19 mars 2011

    Hej
    Första gången på detta forum.

    Jag tänkte servera en enkel välkomstdish, vanliga toastbitar med röra (typ skagenröra) och räkor på. Frågan är - toasten ska ju rostas o alla gäster kommer ju som bekant inte riktigt samtidigt, så de hinner ju kallna. Men det är väl okej eller?

    Annars kanske man kan ta nåt kex istället? Vad tycker ni.

    Jag ska också göra sån enkel nachochips i ugn med ost och oliver på. Detta kommer ant. också hinna kallna något...
    Förstår inte hur jag ska kunna servera sånt varmt.

    Som snacks under kvällen blir det grönsaksdipp - det är ett säkert kort iaf, det ska ju vara kallt :D

  • jrabbelino 19 mars 2011

    gör inget att brödet kallnar men lägg på fyllningen eftersom så inte brödet blir segt,lika med chipsen,ha ugnen igång o gör iordnng lite i taget ,lycka till(Y)

  • Cassiopeya 19 mars 2011

    Skrivet av jrabbelino den 19 mar 2011

    gör inget att brödet kallnar men lägg på fyllningen eftersom så inte brödet blir segt,lika med chipsen,ha ugnen igång o gör iordnng lite i taget ,lycka till(Y)



    (Y) Just vad jag tänkte! :)

Lägg till recept

Vill du lägga in recept rekommenderar vi att du gör det på vår systersajt myTaste.se.

Vill du fortsätta göra det direkt på Matklubben hänvisar vi till gamla versionen av Matklubben som du hittar här.