Vi använder cookies för att ge dig en bättre upplevelse. Om cookies på Matklubben.    Jag förstår

Våfflor, röror och andra tillbehör.

  • Lange 10 december 2008

    Jag skulle vilja ha tips på våffelrecept (gärna matigare varianter) Recept eller tips på bra röror eller andra tillbehör.:)

  • zudette 10 december 2008

    Det fanns en kort, gammal, tråd om våfflor som du kan ta del av! Kanske kan du få fler tips om du du anväder de länkar som jag tipsar om där!(Y)

    http://www.matklubben.se/matprat/husmanskost_vardagsmat_och_snabblagat_22/vaafflor_4352.html

  • Mellanbellan 10 december 2008

    Detta är lite matigare och gott dessutom :p
    Krabbvåfflor med currysås

  • systeryster 10 december 2008

    Min mamma blandade alltid en del grahamsmjöl i våffelsmeten och jag tyckte det blev minst lika gott som vanliga, men det är naturligtvis nyttigare.

  • Lange 10 december 2008

    Jag tackar och bugar och hoppas på fler tips. Det gäller att hitta vägar att kunna servera lite matigare saker samtidigt som man ska klara Hälsovårdsnämndens krav.
    " Servera vilken skit du vill bara den är köpt helst som helfabrikat och du lämnar kartongen på tröskeln"

Lägg till recept

Vill du lägga in recept rekommenderar vi att du gör det på vår systersajt myTaste.se.

Vill du fortsätta göra det direkt på Matklubben hänvisar vi till gamla versionen av Matklubben som du hittar här.