Vi använder cookies för att ge dig en bättre upplevelse. Om cookies på Matklubben.    Jag förstår

50 års fest till min kille

  • 24 januari 2006

    jag ska fix till något åt min kille på hans 50 års kalas iJuni lagom till midsommar o så till mig i Sept.vet ej riktigt vad någon förrätt av något slag o varmrätt o efterrätt om ca 50-70 pers.

  • 14 mars 2006

    Hej!Då rek jag dig att fixaen buffé ist.Mkt lättare till så mångapersoner och ngr lär juvara allerigiska ell*inte tycka om* kost.Buffè med s.k gående bordär då enklast för då spardu också en himla massa tidpå att slippa dukningen.Lycka till

  • 5 april 2006

    Knytkalas kanske kan passa? Se till att alla tar med sig det dom vill grilla och dricka. du står för sallad, bröd, potatis/ris/pasta/ grönsaker, efterrätt i form av italiensk fruktkaka (otroligt god och kan köpas på olika italienska ställen, vissa pizzerior kan fixa om du beställer/frågar) som du serverar champange till (inte kaffe för då har du skaffat en svartepetter direkt).

Lägg till recept

Vill du lägga in recept rekommenderar vi att du gör det på vår systersajt myTaste.se.

Vill du fortsätta göra det direkt på Matklubben hänvisar vi till gamla versionen av Matklubben som du hittar här.