Är det någon som har något bra förslag på en tre rätters middag till ett 50 års kalas:)
titusdotter25 oktober 2007
hej blir det många som kommer?har du tänkt på nått?va får det kosta?/eva titusdotter
Lena25 oktober 2007
Ja de blir väl runt 20 men de spelar ingen roll vad det kostar. Han fyller bara 50år en gång:)
titusdotter25 oktober 2007
jag ska tänka lite.skriver snart igen/eva titusdotter
Lena25 oktober 2007
Tackar(Y)
ThomasP25 oktober 2007
Huvudrätt
Grillad fläskfile kan förberedas
Kall sås 1 liter turkisk yogurt 1 bit gräddädelost salt och peppar
Potatisgratäng endera färsk på 2kg påse som man kör i ugnen eller så gör man en egen.
//Thomas
Lena25 oktober 2007
Tackar de lät ju bra (Y)
ThomasP25 oktober 2007
Jag körde nubberöra och hembakat tunnbröd till förätt med snaps buffe när jag fyllde 40. Sen hadde jag en pinnociotårta som efterrätt enkelt och bra//Mvh Thomas
Är det någon som har något bra förslag på en tre rätters middag till ett 50 års kalas:)
hej blir det många som kommer?har du tänkt på nått?va får det kosta?/eva titusdotter
Ja de blir väl runt 20 men de spelar ingen roll vad det kostar. Han fyller bara 50år en gång:)
jag ska tänka lite.skriver snart igen/eva titusdotter
Tackar(Y)
Huvudrätt
Grillad fläskfile kan förberedas
Kall sås 1 liter turkisk yogurt 1 bit gräddädelost salt och peppar
Potatisgratäng endera färsk på 2kg påse som man kör i ugnen eller så gör man en egen.
//Thomas
Tackar de lät ju bra (Y)
Jag körde nubberöra och hembakat tunnbröd till förätt med snaps buffe när jag fyllde 40. Sen hadde jag en pinnociotårta som efterrätt enkelt och bra//Mvh Thomas
perfekt tackar(Y)