Vi använder cookies för att ge dig en bättre upplevelse. Om cookies på Matklubben.    Jag förstår

Att tänka på när det gäller fonder.

  • famsallstrom 10 augusti 2008

    Touch of Taste fonder håller endast 3 månader efter det man öppnat dom (det står inte på flaskorna). Detta svar fick jag i ett mailsvar från tillverkaren.

  • Penne 10 augusti 2008

    Jaha, oj! Då har jag nog bara gamla flaskor här hemma. Det var ju bra o veta! Vet du om de blir dåliga eller tappar de bara smaken?

  • monac 10 augusti 2008

    oj då,bra upplysning!!!(Y)
    :o

  • ingegerdb 10 augusti 2008

    Ja bra upplysning tur att du inte tittade i mitt kylskåp när du var här idag :p

  • famsallstrom 10 augusti 2008

    Skrivet av sussie755 den 10 aug 2008

    Jaha, oj! Då har jag nog bara gamla flaskor här hemma. Det var ju bra o veta! Vet du om de blir dåliga eller tappar de bara smaken?


    Frågade bara efter hållbarheten (tyvärr). Mvh Siv.

  • grill 10 augusti 2008

    Oj :p när jag kollade fanns det på min dator. Jag har saknat det. När man skriver dokument och email tex så finns det rättstavning där...(Y)(Y)
    Himla bra ställe det här man få reda på mycket förutom mat och bakning (Y)(Y)

  • grill 10 augusti 2008

    skrev på fel ställe hihi
    :@:@

Lägg till recept

Vill du lägga in recept rekommenderar vi att du gör det på vår systersajt myTaste.se.

Vill du fortsätta göra det direkt på Matklubben hänvisar vi till gamla versionen av Matklubben som du hittar här.