Vi använder cookies för att ge dig en bättre upplevelse. Om cookies på Matklubben.    Jag förstår

Barnkalas

  • 7 maj 2001

    Lilla Emilia fyller snart 1 år och det är dags för barnkalas! Vi önskar goda idéer på vad man kan baka och bjuda på. Gästerna kommer att bestå av barn runt 1 år och föräldrar

  • muffinmickan 28 maj 2010

    Söta cupcakes i litet eller mini format, kanske rosa med lite prinsessigt tema? behöver inte bli svårt alls! Finns massor av fina recept. Dr.Oetger har fina strössel :)

  • Sork 28 maj 2010

    Vad mysigt! Jag skulle nog göra chokladbollar i två varianter. Punsch till de vuxna rullade i kokos. Enbart choklad till barnen (lite oboy brukar göra succé) rullade i färgglatt strössel.

    Sen skulle jag ha god vaniljglass med chokladsås och varma hallon.

  • ebbaannamaria 28 maj 2010

    Vad mysigt det låter!
    Färgglada bakverk går ju både hem hos barnen och de vuxna!:)
    Håller med om att chokladbollar är ett klockrent alternativ, du kan ju också göra vanliga småkakor men med någon rolig glasyr med karamellfärg.
    Lycka till!

  • idea_ 28 maj 2010

    Någon som tänkt på att tråden startats för över nio år sedan, den unga damen blir/är tio år och anser förmodligen sig själv för gammal för barnkalas, vill förmodligen ha tjejfest eller "disco" i stället (om jag ska se till de unga släktingar jag har i den åldern).

  • Okänd 28 maj 2010

    Skrivet av idea_ den 28 maj 2010

    Någon som tänkt på att tråden startats för över nio år sedan, den unga damen blir/är tio år och anser förmodligen sig själv för gammal för barnkalas, vill förmodligen ha tjejfest eller "disco" i stället (om jag ska se till de unga släktingar jag har i den åldern).


    :DD

Lägg till recept

Vill du lägga in recept rekommenderar vi att du gör det på vår systersajt myTaste.se.

Vill du fortsätta göra det direkt på Matklubben hänvisar vi till gamla versionen av Matklubben som du hittar här.