Vi använder cookies för att ge dig en bättre upplevelse. Om cookies på Matklubben.    Jag förstår

Blå karamellfärg

  • 6 februari 2001

    Är det någon som vet om det finns blå karamellfärg att köpa ???

  • 9 februari 2001

    Tror inte det faktiskt. det fanns förr i världen men har inte sett det på mycket länge. Tyvärr.

  • 9 februari 2001

    HejJag vet att det finns pulver man kan köpa men vart?? kanske buttricks ellervälsorterade varuhus, på något kondis vet dom nog det finns ju blå masipan.

  • 10 februari 2001

    Kondis har men vill helst inte lämna ut eftersom det är "förbjudet" nu för tiden. Åk till Danmark, eller gör som jag om det är något sött du skall göra. Jag använde Blå Curaso-essens när jag gjorde blå-gula lussekatter. :-)

  • 13 februari 2001

    Prova med Stockholms Eter- och essencefabrik, tel 08-208326. De har allt och jag tror att de säljer på postorder också./Anna

  • 14 februari 2001

    Jag är lycklig innehavare av två flaskor blå karamellfärg, som jag köpte i England, där vet jag att det finns om du har vägarna förbi.

Lägg till recept

Vill du lägga in recept rekommenderar vi att du gör det på vår systersajt myTaste.se.

Vill du fortsätta göra det direkt på Matklubben hänvisar vi till gamla versionen av Matklubben som du hittar här.