Vi använder cookies för att ge dig en bättre upplevelse. Om cookies på Matklubben.    Jag förstår

Bläckfiskfile

  • Jessan25 17 februari 2009

    Hej, jag skulle vilja ha ett recept där man använder bläckfiskfilé......men jag hittar inga:'(
    Är det någon där ute som vet vart jag ska leta.....vill ju så gärna prova:D

    Tack på förhand//Jessan

  • MatAnders 17 februari 2009

    Nu brukar det finnas bläckfisk i frysdiskarna men om dom är urtagna det vet jag inte (dom är ju inte som en vanlig fisk) annars har jag sett ringar fryspackade. Om du har en bra fisk disk så kanske dom har eller kan beställa hem åt dig.

    Lycka till

  • Jessan25 17 februari 2009

    Skrivet av MatAnders den 17 feb 2009

    Nu brukar det finnas bläckfisk i frysdiskarna men om dom är urtagna det vet jag inte (dom är ju inte som en vanlig fisk) annars har jag sett ringar fryspackade. Om du har en bra fisk disk så kanske dom har eller kan beställa hem åt dig.

    Lycka till


    Hej,
    ja jag har alltså bläckfisken men inget recept direkt.....har hittat lite på näten men skulle vilja ha fler lite mer matiga.

    :)

  • Gnurf 17 februari 2009

    http://www.matklubben.se/recept/?show=search&action=detailed&dkey=bl%E4ckfisk&df=&dr=&dk=&dfe=&di=&dp=&dimage=

Lägg till recept

Vill du lägga in recept rekommenderar vi att du gör det på vår systersajt myTaste.se.

Vill du fortsätta göra det direkt på Matklubben hänvisar vi till gamla versionen av Matklubben som du hittar här.