Vi använder cookies för att ge dig en bättre upplevelse. Om cookies på Matklubben.    Jag förstår

du skall få gäster över natten

  • Tillberga 8 december 2008

    om ni får gäster ( 2 vuxna )som skall stanna från kl 11 måndag den 29 dec till kl 17 på tisdag den 30 dec
    Hur planerar ni maten:'(

  • Gnagett 8 december 2008

    En lättare lunch på måndagen när de kommit för jag antar ni äter något gott på kvällen. Sen en tidig kvällsmat innan de åker hem. Så skulle nog jag göra.

  • marialm 8 december 2008

    Förslagsvis lunch ute på måndagen. planera och laga maten tillsammans på måndagskvällen. fråga hur de vill ha det innan de åker p tisdagen. Frukost som du brukar, kanske med ev tillägg för ev önskemål. Lycka till.:D

  • The_mama97mia 8 december 2008

    mmm... beror ju lite på hur hungriga dom är när dom kommer på måndagen med? Lunch vid 13 snåret, middag efter 18 . Dagen efter BRUNCH eller liksom lite större frukost o sen varm mat vid 14-15?

  • ida85 8 december 2008

    Då lagar jag nog en lättare lunch, tex en god pastasallad med melon, fetaost, rödlök, tomat med något gott vitlöksbröd. Sen blir det middag runt sjutiden. Och dagen efter så kanske vi går ut & äter så man får det mysigt utanför huset ! :)

  • Tillberga 8 december 2008

    jag är lite nyfiken på VAD ni skulle bjuda på oxå (L)

    det är ju liksom mitt emellan jul o nyår

  • elpatron 9 december 2008

    Skrivet av Tillberga den 8 dec 2008

    om ni får gäster ( 2 vuxna )som skall stanna från kl 11 måndag den 29 dec till kl 17 på tisdag den 30 dec
    Hur planerar ni maten:'(


    Det är svårt att säga när det är till klockan 17 på tisdag. Hade det varit 16.45 eller 17.15 hade det varit lättare att besvara, eller till kl 17 på en onsdag. Men medhavd massäck är ju alltid poppis. Knytkalas går alltid hem i juletid (Y)

Lägg till recept

Vill du lägga in recept rekommenderar vi att du gör det på vår systersajt myTaste.se.

Vill du fortsätta göra det direkt på Matklubben hänvisar vi till gamla versionen av Matklubben som du hittar här.