Vi använder cookies för att ge dig en bättre upplevelse. Om cookies på Matklubben.    Jag förstår

Dukning!

  • AngieH 8 november 2013

    Hej alla matentusiaster!

    Det här är kanske inte en matfråga, men nära anknutet. När man lagar god mat, framför allt när man har gäster, är det ju kul om presentationen ser trevlig ut också. Känner själv att jag gått lite på tomgång på dukningsfronten senaste året eller så...

    Men så såg jag några dukningstips på nätet och vips (!) - inspirationen är tillbaka.

    Tänkte att vi i denna tråd kan tipsa varandra om snygga, smarta sätt att få middagen att vara god OCH vacker!

    Mitt första tips är att såhär i hösttider hitta några vackra löv, skriva namn på dem och använda som placeringskort! Gratis, tar bara några sekunder men blir så fint!

    Ni kan se bild här: http://angiehults.blogspot.se/2013/11/duka-fint-i-helgen-gratis.html

    vad har ni för smarta tips?

Lägg till recept

Vill du lägga in recept rekommenderar vi att du gör det på vår systersajt myTaste.se.

Vill du fortsätta göra det direkt på Matklubben hänvisar vi till gamla versionen av Matklubben som du hittar här.