Vi använder cookies för att ge dig en bättre upplevelse. Om cookies på Matklubben.    Jag förstår

En liten enkel bok med middagstips

  • Veckansmiddag 11 september 2009

    Hej! Vill bara tipsa om min nya enkla lilla bok med middagstips för ett helt år som nu finns att köpa på vårt förlag.
    Titta gärna in, läs mer och kanske beställ ditt eget exemplar.

    www.enklaboken.se

    boken bygger delvis på min blogg http://veckansmiddag.blogspot.com

    Ha en trevlig dag och hoppas det var ok att jag la in detta som ett tips :)

    //Sanna

  • Erajscha 11 september 2009

    Den såg fin ut, men innehåller den recepten också?

  • boz1965 11 september 2009

    Skrivet av Erajscha den 11 sep 2009

    Den såg fin ut, men innehåller den recepten också?


    Boken är på 72 sidor, så det är tveksamt... Jag kan ju ha fel.

  • sikaal 11 september 2009

    Det står på hemsidan att det inte är en "regelrätt kokbok med recept"

  • Veckansmiddag 11 september 2009

    hejhej, tanken är att boken ska vara en källa till idéer och uppslag för vad man ska äta till middag. Finns veckomatsedlar för hela året. På hemsidan hittar ni utdrag från två uppslag av boken som representerar hur boken är. Man ska utifrån ingredienserna kunna laga maten utan recept eller hitta recept t ex här på matklubben eller i en vanlig kokbok.
    Hoppas ni gillar den :)

    //Sanna

  • Lenkan 11 september 2009

    Jag kollade bloggen, men tyckte den verkade väldigt oinspirerande tyvärr..."nåt afrikanskt" en dag, en annan dag "nån god gryta". Inte direkt sånt jag tycker är roligt att läsa

  • Veckansmiddag 16 september 2009

    Hej alla,

    en ny vecka är inlagd på bloggen :) välkomna dit

    för er som vill beställa boken, kan man gå direkt till www.enklaboken.se för att beställa

Lägg till recept

Vill du lägga in recept rekommenderar vi att du gör det på vår systersajt myTaste.se.

Vill du fortsätta göra det direkt på Matklubben hänvisar vi till gamla versionen av Matklubben som du hittar här.