Vi använder cookies för att ge dig en bättre upplevelse. Om cookies på Matklubben.    Jag förstår

förslag med kyckling och potatis?

  • 24 februari 2001

    är det nån som kan hjälpa mig med en sak.det är så att vi skall ha en tävling och då skall man ha kyckling och potatissom huvud ingridienseroch då skulle jag vilja ha lite förslag!:)maila mig på[email protected] i förhand

  • 26 februari 2001

    Fyll kycklingfilén med färskriven parmesanost, hackad vitlök och hackade basilikablad. Servera med pressad potatis, stekta champinjoner och en klick crème fraiche blandad med hackad ruccola. Jättegott!

  • 27 februari 2001

    Potatis är ju ganska tråkigt, servera istälelt med en potatiskaka!Riv potatis och t ex morötter och platta ut i en lättoljad panna. När den börjar få fin färg vänder du dem som en pannkaka. Glöm inte att krydda!

  • 27 februari 2001

    Jag tycker du ska woka! Strimla kycklingfiléer, potatis, salladslök, paprika, bambuskott, eller vilka grönskaer du tycker bäst om. Droppa över lite honung, salt, soja och balsamicovinäger. Krydda om du vill med färsk koriander och limeblad. LL

Lägg till recept

Vill du lägga in recept rekommenderar vi att du gör det på vår systersajt myTaste.se.

Vill du fortsätta göra det direkt på Matklubben hänvisar vi till gamla versionen av Matklubben som du hittar här.