Vi använder cookies för att ge dig en bättre upplevelse. Om cookies på Matklubben.    Jag förstår

Förslag på förrätt

  • balderum 15 november 2010

    Jag skall bjuda några släktingar på middag till huvudrätt blir det hjort och efterrätt lingonparifait Problemet är vad skall jag bjuda på till förrätt?:s Förätt är min svaga sida tacksam för alla förslag(Y)

  • Glitterfia 15 november 2010

    Känns lite som du kör ett "skogs" tema.
    Kanske en kantarell / svampsoppa skulle kunna passa.
    Eller en liten kantarell toast.

  • flingsalt 15 november 2010

    Skrivet av Glitterfia den 15 nov 2010

    Känns lite som du kör ett "skogs" tema.
    Kanske en kantarell / svampsoppa skulle kunna passa.
    Eller en liten kantarell toast.


    haha, innan jag hade läst ditt inlägg så hade jag också börjat tänka: det borde vara något med kantareller.... :)

  • soccermum 15 november 2010

    Skrivet av flingsalt den 15 nov 2010

    Skrivet av Glitterfia den 15 nov 2010

    Känns lite som du kör ett "skogs" tema.
    Kanske en kantarell / svampsoppa skulle kunna passa.
    Eller en liten kantarell toast.


    haha, innan jag hade läst ditt inlägg så hade jag också börjat tänka: det borde vara något med kantareller.... :)


    Jag med :) Röstar således på Glitterfias förslag.. (Y)

  • Mistys 16 november 2010

    Ugnsbakade smördegskrustader med svampstuvning såklart. Finns färdiga krustader i frysdiskarna. Bara att baka av och fylla Mums :)

  • chrisq 16 november 2010

    (Y)kantarellerna hade jag tagit till middagen o sen gjort vars ett glas med rökt lax i botten sen tärnad avocado sen mangobitar o sist lite räkor på toppen en klick gräddfil med örter frächt o gott lycka till

  • Cassiopeya 16 november 2010

    Jag håller på krustader med svampstuvning även om chrisns förslag också låter väldigt gott!

  • balderum 16 november 2010

    Tack alla nu har jag olika förslag att välja på(Y)

Lägg till recept

Vill du lägga in recept rekommenderar vi att du gör det på vår systersajt myTaste.se.

Vill du fortsätta göra det direkt på Matklubben hänvisar vi till gamla versionen av Matklubben som du hittar här.