Vi använder cookies för att ge dig en bättre upplevelse. Om cookies på Matklubben.    Jag förstår

funkar smakerna?

  • Eleonor79 7 oktober 2008

    Funderar på att göra en paj med kräftstjärtar och spenat. Nån som vet om smakerna passar med varandra?

  • zonale 7 oktober 2008

    Gör en rätt med lax, kräftstjärtar och bladspenat och det blir gott:)

  • segerwitch 7 oktober 2008

    Skrivet av Eleonor79 den 7 okt 2008

    Funderar på att göra en paj med kräftstjärtar och spenat. Nån som vet om smakerna passar med varandra?


    :pBrukar ibland göra en stor pirog, med hackade kräftstjärtar,spenat, creme fraiche, hackad ägg och dill, har inte receptet framför mig, jag tycker iallafall att det passar ihop!:D(Y)

  • monac 7 oktober 2008

    Skrivet av segerwitch den 7 okt 2008

    Skrivet av Eleonor79 den 7 okt 2008

    Funderar på att göra en paj med kräftstjärtar och spenat. Nån som vet om smakerna passar med varandra?


    :pBrukar ibland göra en stor pirog, med hackade kräftstjärtar,spenat, creme fraiche, hackad ägg och dill, har inte receptet framför mig, jag tycker iallafall att det passar ihop!:D(Y)


    Finns recept på den:)?????
    //Monac.

  • segerwitch 7 oktober 2008

    Skrivet av monac den 7 okt 2008

    Skrivet av segerwitch den 7 okt 2008

    Skrivet av Eleonor79 den 7 okt 2008

    Funderar på att göra en paj med kräftstjärtar och spenat. Nån som vet om smakerna passar med varandra?


    :pBrukar ibland göra en stor pirog, med hackade kräftstjärtar,spenat, creme fraiche, hackad ägg och dill, har inte receptet framför mig, jag tycker iallafall att det passar ihop!:D(Y)


    Finns recept på den:)?????
    //Monac.


    :pJa det finns recept på den, men jag vet inte var:'( men jag skall leta efter den(Y)

  • zudette 7 oktober 2008

    Skrivet av Eleonor79 den 7 okt 2008

    Funderar på att göra en paj med kräftstjärtar och spenat. Nån som vet om smakerna passar med varandra?


    Ja! Det borde det göra! Jag skulle sätta i lite purjolök också och ost och ev lite vitlök eller chili..... mmm blev lite sugen - det kanske blir till att improvisera i samma anda till helgen!!(Y)

  • monac 7 oktober 2008

    låter jätte gott,lycka till!

  • Eleonor79 7 oktober 2008

    tack för tipsen!:D
    Blev ingen idag men satsar på imorgon istället!

Lägg till recept

Vill du lägga in recept rekommenderar vi att du gör det på vår systersajt myTaste.se.

Vill du fortsätta göra det direkt på Matklubben hänvisar vi till gamla versionen av Matklubben som du hittar här.