Vi använder cookies för att ge dig en bättre upplevelse. Om cookies på Matklubben.    Jag förstår

Glass Recept

  • 3 februari 2005

    Hej jag köpte en glassmaskin för många år sedan och nu fick min son syn på den och då tänkte vi att vi skulle göra glass men alla recept va borta.så ä det någon här som har många recept och kan del med sig så blir jag jätteglad

  • BagarenMartin 15 mars 2008

    Testa mitt recept på faringlass:D

  • irrevirre 15 mars 2008

    Jag har bara glass recept där man fryser och rör om emellanåt och i glassmaskin kan du ju ta bort eller minska grädden t.ex.
    Men jag fann den här sidan:http://www.internetkokboken.se/glass.htm
    Verkar bra tyckte jag.

  • The_mama97mia 15 mars 2008

    minns att jag blev bjuden på hemgjord glass i glassmaskin en gång, det var ljuvligt gott, smaksatt med Lingon!!!!

  • BagarenMartin 15 mars 2008

    wow:Z

  • irrevirre 15 mars 2008

    Skrivet av Carola den 3 feb 2005

    Hej jag köpte en glassmaskin för många år sedan och nu fick min son syn på den och då tänkte vi att vi skulle göra glass men alla recept va borta.så ä det någon här som har många recept och kan del med sig så blir jag jätteglad


    Nu var det visst ett gammalt inlägg igen (2005)..... men den som skrev det kanske är deltagare idag .........?

Lägg till recept

Vill du lägga in recept rekommenderar vi att du gör det på vår systersajt myTaste.se.

Vill du fortsätta göra det direkt på Matklubben hänvisar vi till gamla versionen av Matklubben som du hittar här.