Vi använder cookies för att ge dig en bättre upplevelse. Om cookies på Matklubben.    Jag förstår

Glassmaskin

  • DevourMe 18 maj 2008

    Hejsan, min moromr i tyskland han en glass maskin, så bra för det är svårt å hitta en krämigglass som är laktosfri presic, så om man vill göra en själv i sommar skulle jag vila ha en sån maskin!(L)

    men vart får man tag i dom, det är som två skålar eller en å sen är det en sak som rör runt hela tiden, å sen är skålarna kalla, men ska typ frysa in skålarna innan.

  • Smulpajen 18 maj 2008

    Köpte min för väldigt längesedan i en välsorterad elaffär. Du kan ju alltid googla och se om du får napp. Lycka till!

  • matnjutaren 18 maj 2008

    Hej!
    Skulle vara trevligt om du gick in i dina andra "trådar" och tittade...:) *Kram*

  • Maggelo 18 maj 2008

    Hej! Bara för skoj skull googlade jag på glassmaskin och hittade det här: http://www.clasohlson.se/Product/Product.aspx?id=243443 Lycka till!

  • vitchokladkaka 15 augusti 2008

    jag har två eller tre stycken som vi har fått men har nog aldrig använt en enda av dom :P

Lägg till recept

Vill du lägga in recept rekommenderar vi att du gör det på vår systersajt myTaste.se.

Vill du fortsätta göra det direkt på Matklubben hänvisar vi till gamla versionen av Matklubben som du hittar här.