Vi använder cookies för att ge dig en bättre upplevelse. Om cookies på Matklubben.    Jag förstår

Glassmaskin Philips - extra frysblock

  • Ninnini 15 augusti 2010

    Hej

    Har inhandlat en glassmaskin för några månader sedan. Är jättenöjd med den. Skulle gärna köpa ett extra frysblock, dels om man vill göra flera sater glass efter varandra men även om det block som finns nu mot all förmodan går sönder.

    Är det någon som vet var man kan köpa ett extra frysblock? Tidigare hade tydligen Clas Olsson denna glassmaskin med tillbehör men den verkar inte finnas där längre. Philips tar rätt bra betalt, 400 - 500 kr, nästan lika mycket som en till maskin. Så jag undrar om det är någon som vet var man kan få tag i ett extra block.

    Modellen heter Philips HR2304.

    Tacksam för all hjälp!!!

    hälsningar

    Ninni

  • letw83 28 december 2010

    Sent omsider svarar jag på din fråga. Jag gick in på elkedjan som tog hem ett åt mig. Tror jag betalade 200 kr för det. Var väl typ 3-4 år sen så det kan ju hända att dom höjt priset, men ta hem den borde dom kunna, för dom är återförsäljare åt Phillips och kan ta hem reservdelar till i princip alla deras saker.

  • jollo10 29 december 2010

    Kan du länka till en bild på din glassmaskin får vi se ifall vi har samma för då kan jag ha ett extra frysblock kanske ifall du länkar till en bild.

  • penntrollet 29 december 2010

    Hör efter på reservex.se de brukar ha reservdelar till det mesta. kan det va frysblocket du letar?

    http://www.reservex.se/artiklar.asp?id=4154

Lägg till recept

Vill du lägga in recept rekommenderar vi att du gör det på vår systersajt myTaste.se.

Vill du fortsätta göra det direkt på Matklubben hänvisar vi till gamla versionen av Matklubben som du hittar här.