Vi använder cookies för att ge dig en bättre upplevelse. Om cookies på Matklubben.    Jag förstår

Hembeställning

  • Viktens 1 december 2015

    Hejsan! Jag är med i en rabattklubb som heter Buyers Club, ett av deras erbjudanden nu är rabatt om man handlar från Mat.se!

    Jag har ingen tidigare erfarenhet av att beställa hem mat så jag tänkte fråga här om någon av er gör det? Är det bra kvalitet? Hur och när får man leverans?

  • boz1965 3 december 2015

    Jag gör aldrig det.
    Jag vill helst välja ut mina varor själv och känna och klämma lite på dem så att jag vet att de håller den kvalitet jag vill att de ska ha.

  • eva23 5 december 2015

    Håller med boz ovan. Jag vill se och känna på varorna jag köper.
    {eat}

  • Viktens 14 december 2015

    Fast det verkar ju bara vara bra råvaror man får och så är det ju så skönt med hemleverans :D Kan tänka mig att handla hem fler gånger, men håller med att man ofta vill gå runt i affären också.

  • poffa 18 december 2015

    Har ingen erfarenhet av dom men skulle jag beställa hem mat så skulle jag göra så här.

    Konserver och allt som är tungt och håller länge är det som är intressant att få hemkört, speciellt om man inte har bil.

    Och det behöver inte vara enbart mat. Ska man betala för en leveransavgift och hålla sig hemma när leveransen ska komma så bör väl även beställa annat, om det nu är en sådan nätbutik.

    Jag skulle helt enkelt beställa ett rejält gäng ax-antal av: deodoranter, diskmedel, disktrasor, schampo, muggpapper, glödlampor, tvål mm.

    Då slipper man släpa hem det och man behöver inte handla sånt på några månader, om man nu har pengarna att göre att stort köp.

    Och sen blir det roligare att handla då men mest fokuserar på färska råvaror..

    Tyvärr har jag dock märkt att många e-handelsafärer har för dåligt urval och priserna är för höga.

    Där försvann påhängen för mig..

Lägg till recept

Vill du lägga in recept rekommenderar vi att du gör det på vår systersajt myTaste.se.

Vill du fortsätta göra det direkt på Matklubben hänvisar vi till gamla versionen av Matklubben som du hittar här.