Vi använder cookies för att ge dig en bättre upplevelse. Om cookies på Matklubben.    Jag förstår

kaffebryggare

  • 17 december 2000

    Vet inte hur många kaffebryggare vi provat. Alltid är det något som inte stämmer. T. ex det blir inte hett nog, eller kaffet rinner fel när man skall hälla. Och man kan ju inte prova dem innan man köper. Har någon förslag på någon ni blivit nöjd med ?

  • 17 december 2000

    Jag har jobbat i en el affär och måste tyvärr säga att det inte finns många som gör en kvalitebryggare.Själv har jag köppt en Bodum, där jag själv bestämmer värme!Om du vill ha en elektrisk så försök att inte köpa en med många funktioner, såsom mörkt/guld bryggning, hel halvkanne inställningar mm. Ofta är det dom märkena som har sämst kvalite. OBS detta gäller även stora märken, de tillverkar dom med en livslängd på ca 1-8 månader längre än fabriksgarantin :-(Lycka till Jessica

  • 9 januari 2001

    Prova Moccamastern, den enda kaffebryggare jag blivit nöjd med. Kostar drygt tusenlappen, men är värd varenda krona. Den tillagar med den så viktiga riktigt höga temperaturen som många missar.Lycka [email protected]

Lägg till recept

Vill du lägga in recept rekommenderar vi att du gör det på vår systersajt myTaste.se.

Vill du fortsätta göra det direkt på Matklubben hänvisar vi till gamla versionen av Matklubben som du hittar här.