Vi använder cookies för att ge dig en bättre upplevelse. Om cookies på Matklubben.    Jag förstår

Kom igen då ;)

  • 18 juli 2006

    SVARA DÅ!!! snälla vill ha ett recept.. Har så tråckit på dagarna har ju gått i pension å allt snälla :( Wienerbröd säj ju vara svårt.. :/ KOM IGEN!!!!Mvg Ulla den galna kocken :D :D :D :D

  • 17 november 2007

    Här har du ett recept på winerbröd http://www.matklubben.se/recept/ullas_winervaniljbullar_1743.html


    finns säkert fler på sidan om du söker lite...

  • evaldo 17 november 2007

    Vill du ha bakrecept?
    Sök på www.baksida.se där finns många bakrecept.

  • monac 29 februari 2008

    det var en trevlig-bröd/bak sida evaldo!:)

  • anluk 29 februari 2008

    Skrivet av monacamilla den 29 feb 2008

    det var en trevlig-bröd/bak sida evaldo!:)


    Instämmer(Y)

  • Queenie 29 februari 2008

    Skrivet av wienerbröd den 18 jul 2006

    SVARA DÅ!!! snälla vill ha ett recept.. Har så tråckit på dagarna har ju gått i pension å allt snälla :( Wienerbröd säj ju vara svårt.. :/ KOM IGEN!!!!Mvg Ulla den galna kocken :D :D :D :D


    Med den stavningen kan man ju knappast vara pensionär!
    Det inlägget tolkar jag som ett skämt. Tar det absolut inte på allvar

  • The_mama97mia 1 mars 2008

    mmm ibland önskar man att det fanns stavningshjälp här. har själv tryckt iväg ngt inlägg eller två lite för tidigt... fingrarna är snabbare än ögat. Eller hur det var.
    Men egentligen spelar det väl inte så stor roll - om det nu är ngt man vill diskutera....

    Mitt problem är väl att många trådar här är liksom otympliga - de blir så långa att det inte är roligt att titta på dom. Fast det är en helt annan sak.... :)

Lägg till recept

Vill du lägga in recept rekommenderar vi att du gör det på vår systersajt myTaste.se.

Vill du fortsätta göra det direkt på Matklubben hänvisar vi till gamla versionen av Matklubben som du hittar här.