Vi använder cookies för att ge dig en bättre upplevelse. Om cookies på Matklubben.    Jag förstår

leila lindholms - A piece of cake

  • martinalisasofie 19 oktober 2008

    Jag funderar på att beställa bak boken "A piece of cake" av Leila Lindholm. Jag undrar om någon har / vet något om den och vad du i såfall tycker om den? :)

  • kastrullemma 19 oktober 2008

    den bästa boken bland mina kokböcker! men jag bara älskar leila också. har gjort 27 recept ifrån boken redan!

  • arvika08 19 oktober 2008

    (Y)Tycker boken är toppen köp den

  • nettans 19 oktober 2008

    Kanonbok! KÖP DEN!

  • Gnagett 19 oktober 2008

    Har precis köpt den så jag har inte hunnit göra något ur den ännu men läst i den har jag och den verkar mycket bra. Är också en fan av Leila Lindholm .

  • begeanka 19 oktober 2008

    Hej!

    Detta är en av mina favorit kokböcker. Ibland göra jag bakverk ur den och ibland bara läser jag och "dreglar" över recepten.(L)

    Leilas recept är suveräna!(Y)

  • ikah 19 oktober 2008

    Lånat den från biblioteket och den har så många fina recept så nu tänker jag köpa den!:)

  • martinalisasofie 19 oktober 2008

    Tack för åsikterna, nu måste jag ju bara ta och beställa den. Den låter ju verkligen super:D

  • zizzi08 23 oktober 2008

    :D:D:D Hon är bästa har alla hennes böcker köp den har gjort massa recept av henne (Y)(Y)

Lägg till recept

Vill du lägga in recept rekommenderar vi att du gör det på vår systersajt myTaste.se.

Vill du fortsätta göra det direkt på Matklubben hänvisar vi till gamla versionen av Matklubben som du hittar här.