Vi använder cookies för att ge dig en bättre upplevelse. Om cookies på Matklubben.    Jag förstår

Leila släpper ny bok

  • jimboz 28 mars 2010

    Det optimala skulle vara att dubba Gordons Ramseys röst med Edward Blom...Vilken succé :)

  • Gnurf 28 mars 2010

    Hellre dubba Leila med Gordon Ramsays röst.....

    "Take the f-cking Peach tarte and shove some f-cking cherries on top of it makes it look like a f-cking bitch in heat. DONE!!"

  • jimboz 28 mars 2010

    Men Gnurfen !!! Vill du ha transvestiter i tv ?

  • boz1965 28 mars 2010

    Tänk dig då Gordon Ramsay i kort-kort... *ASG* :DD

  • jimboz 28 mars 2010

    Hon måste ha en rätt stor röv Leila, eller snarare en Gigantisk eftersom hon släpper en kokbok......

  • boz1965 28 mars 2010

    Hon har kanske käkat dåligt kokt ärtsoppa... Då fladdrar det gärna lite extra i de bakre regionerna.

  • jimboz 28 mars 2010

    Kanske borde hetat " Leila släpper en ny bak "

    Nu va jag så rolig att jag skämdes lite {go-away}

  • monfo 28 mars 2010

    :)

    För att vara tråkig och återgå till ämnet så måste jag säga att jag tyckte jätte mycket om hennes mat och matlagning förut, men så ändrade hon stil eller om det var jag som ändrade smaklökar för nu tycker jag "det är för mycket". Blir nästan lite äcklad av de "godsakerna" hon gör.

  • Snoffa 28 mars 2010

    Jag som tyckte det började spåra ut helt här tack för att du tog upp ämnet igen.
    Det är väl kul att ni har lite humor ni andra men då får ni ta och skaffa er en sån tråd istället här snackar vi om hur vi tycker om Leila.

    Skrivet av monfo den 28 mar 2010

    :)

    För att vara tråkig och återgå till ämnet så måste jag säga att jag tyckte jätte mycket om hennes mat och matlagning förut, men så ändrade hon stil eller om det var jag som ändrade smaklökar för nu tycker jag "det är för mycket". Blir nästan lite äcklad av de "godsakerna" hon gör.

  • MadeleineG 28 mars 2010

    :P

  • bernit 28 mars 2010

    Hon är bara för mycket !!!{bashful}

  • boz1965 28 mars 2010

    Skrivet av Snoffa den 28 mar 2010

    ...Det är väl kul att ni har lite humor ni andra men då får ni ta och skaffa er en sån tråd istället här snackar vi om hur vi tycker om Leila.


    Det var ju det vi gjorde. :)

  • svengelsk 28 mars 2010

    Skrivet av calas den 27 mar 2010

    Jag gillar Leila skarpt. Hennes Bok a piece of cake är underbar.
    Är hon svensk eller engelsk?

Lägg till recept

Vill du lägga in recept rekommenderar vi att du gör det på vår systersajt myTaste.se.

Vill du fortsätta göra det direkt på Matklubben hänvisar vi till gamla versionen av Matklubben som du hittar här.