Vi använder cookies för att ge dig en bättre upplevelse. Om cookies på Matklubben.    Jag förstår

mango chutney

  • Jessiiica 19 november 2008

    jag har en fråga var finns mango chutney
    att köpa och var i butiken är den? vilket märke är bäst? :)

  • Eery 19 november 2008

    finns i alla butiker... lättast är att fråga vart i butiken eftersom dom flesta verkar ha lite olika system

    Den enda jag testat är Santa Maria men har inte en aning om vilken som är bäst

    Vad ska du göra för nått?

  • em_peter 19 november 2008

    Mango chutney brukar står bland indiska kryddblandningar typ Santa Maria och liknande (i närheten tacos, thaikryddor, såser) Nästan alla mataffärer säljer mango chutney. Själv brukar jag handla det i typ "Ali baba livs". Billigare och bättre. ;-)

  • em_peter 19 november 2008

    Mango chutney brukar står bland indiska kryddblandningar typ Santa Maria och liknande (i närheten tacos, thaikryddor, såser) Nästan alla mataffärer säljer mango chutney. Själv brukar jag handla det i typ "Ali baba livs". Billigare och bättre. ;-)

  • n1finebody 19 november 2008

    Du har fått svar från många var i butiken du hittar det men ingen som har föreslagit fabrikatet Sherwood orginal. den är supergod har provat den bengaliska men den var lite besk för min smak. :p

  • Prima 19 november 2008

    jag köper enbart Eldorados Mango Chutney. Inte beroende på smaken men jag vill verkligen inte ha fruktbitar i min mat (tycker det är svinäckligt...) men tycker fruktsmaken är jättegod. Eldorados mango chutney säljs nog på de flesta varuhus.... tror jag.

    Vad ska du göra för nånting gott? :)

Lägg till recept

Vill du lägga in recept rekommenderar vi att du gör det på vår systersajt myTaste.se.

Vill du fortsätta göra det direkt på Matklubben hänvisar vi till gamla versionen av Matklubben som du hittar här.