Vi använder cookies för att ge dig en bättre upplevelse. Om cookies på Matklubben.    Jag förstår

Maränger

  • lazy76 11 januari 2012

    Är det någon som vet hur länge maränger håller sej om man har dom i en plastpåse i skafferiet?

  • APatriciaE 11 januari 2012

    Det tror jag beror lite på vilket recept man har. Men vad jag kan se i mina recept så är det allt från 14 dagar till tre månader. Vet inte om det hjälper, men jag hoppas det =D

  • jollo10 11 januari 2012

    Lufttät burk i cirka 3-5 veckor oavsett maräng

  • lazy76 11 januari 2012

    Tack så mycket för era svar. Dom har legat 5-6 veckor, tror jag. Då kan vi använda marängerna till helgen ialla fall. {laugh}

  • Amika 11 januari 2012

    Smaka på dem.
    Är det köpta maränger så håller de sig nästan hur länge som helst. Är det hemgjorda så är det ägg i dem och då kan det vara kinkigare.
    Men som sagt, smaka på dem och smakar de som de ska, så kör på bara. :)

  • boz1965 11 januari 2012

    Såja, nu var jag ju tvungen att göra ett gäng maränger bara för det. Är ni nöjda nu? :D

  • MosterNettan 11 januari 2012

    Skrivet av boz1965 den 11 jan 2012

    Såja, nu var jag ju tvungen att göra ett gäng maränger bara för det. Är ni nöjda nu? :D



    ...å inte blir väl dom liggandes...?
    {clap}

Lägg till recept

Vill du lägga in recept rekommenderar vi att du gör det på vår systersajt myTaste.se.

Vill du fortsätta göra det direkt på Matklubben hänvisar vi till gamla versionen av Matklubben som du hittar här.