Vi använder cookies för att ge dig en bättre upplevelse. Om cookies på Matklubben.    Jag förstår

Mat tidningar?

  • e_p_a2000 17 november 2007

    Är det någon där ute som vet någon bra mat tidning med tips, repotage och ideér?

    Får hem icas och coops tidningar men tycker att det oftast är ganska konstiga saker de lagar

  • Aspholme 17 november 2007

    Viktväktarna har mkt fina recept på goda rätter och på köpet så tappar man vikt(Y)

  • camillaf14 17 november 2007

    Jag brukar ibland köpa Matmagasinet och där kan jag hitta många maträtter typ vardagsmat. Dessutom har de massor av rätter som ska ta max 20 minuter. Jag tycker den är bättre än både Allt om mat och andra lite "glassiga" mattidningar. Även tidningen Laga Lätt kan vara OK.

  • Jinan 17 november 2007

    Jag brukar köpa Lagalätt. de har båda goda och snabba recept. Jag har provat många rätter därifrån och tycker att alla är super goda. En bra grej är att alla recept är under 599 kalorier.

  • imse 17 november 2007

    Min favorittidning är Allt om mat. Där finns allt. Tidningen har också ett eget provkök så de lagar alla recept innan publicering, det känns betryggande.

  • LillaJa 17 november 2007

    Jag gillar också Allt om Mat, tycker den är bäst.
    Har många tidningar sparade i årgångar ( inte kompletta) tyvärr.
    Ofta går jag tilbaka och letar efter gamla härliga recept i dom. Kul tycker jag.

  • imse 18 november 2007

    Skrivet av krägga den 17 nov 2007

    Jag gillar också Allt om Mat, tycker den är bäst.
    Har många tidningar sparade i årgångar ( inte kompletta) tyvärr.
    Ofta går jag tilbaka och letar efter gamla härliga recept i dom. Kul tycker jag.


    Hej Krägga
    Under flera år samlade jag på Allt om mat och förvarade dem i pärmar (med tidninghållare i ryggen på varje tidning). Det här är en liten skatt som jag kan glädjas åt i dag. Nu för tiden läser jag tidningen grundligt varje gång ett nytt nummer kommer ut. Dessutom har jag stor användning av den i mitt arbete.:D//i

  • anluk 18 november 2007

    Allt om mat är en favorit här också. Matmagasinet är också en bra tidning!!(Y)

  • Kockis88 14 januari 2008

    En mycket bra tidning är mat och vänner:p

  • irrevirre 14 januari 2008

    Jag gillar också, som du Kockis88, Mat & Vänner. Och även "Elle mat &vin".
    Men det är kanske inte direkt vardagsmat i dom. Men de är inspirerande med fina bilder.
    Annars hittar jag ganska mycket i Buffé från Ica.

  • pehrzonflickan 14 januari 2008

    Matmagasinet! Bäst pris och normal mat. Annars är laga lätt ok.

  • Okänd 14 januari 2008

    Håller med pehrzonflickan och säger Matmagasinet.(Y)

  • Queenie 14 januari 2008

    Jag saknar matklubben Snabbt Lätt & Läckert, de hade så många bra recept, det är de recepten därifrån jag sitter och skriver in här nu, men bara de som var bra, de jag inte gillade har jag slängt. :)

  • tilda 14 januari 2008

    Matmagasinet och laga lätt.(Y)

  • Lena 14 januari 2008

    Ja matmagasinet och laga lätt är kanon(Y)

  • emelieskrypin 14 januari 2008

    Jag tycker om Lagalätt, de brukar ha bra recept :)

  • styvan 15 januari 2008

    Allt om mat & Matmagasinet(Y)

  • Jessika 15 januari 2008

    Skrivet av Jinan den 17 nov 2007

    Jag brukar köpa Lagalätt. de har båda goda och snabba recept. Jag har provat många rätter därifrån och tycker att alla är super goda. En bra grej är att alla recept är under 599 kalorier.


    Håller fullkomligt med! En suverän tidning.(Y)

  • MammaModesty 15 januari 2008

    Jag älskar Elle Mat & Vin.... den är bara så underbar att läsa... (Y)

    jag älskar iofs allt med mat i... när jag har tråkigt plockar jag fram kokboken och läser.. att läsa ett recept är som att läsa en bra deckare.. hehe:p

Lägg till recept

Vill du lägga in recept rekommenderar vi att du gör det på vår systersajt myTaste.se.

Vill du fortsätta göra det direkt på Matklubben hänvisar vi till gamla versionen av Matklubben som du hittar här.