Vi använder cookies för att ge dig en bättre upplevelse. Om cookies på Matklubben.    Jag förstår

Mikro med grill

  • Hejny 9 februari 2008

    Hej
    Har blivit ägare till en mokro med grillfunktion, dock ingen manual....Hur används denna funktion ? någon som vet.Försökt hitta manualen på nätet men mikron har några år på nacken så jag lyckas inte. Hoppas någon här kan tipsa mig. :)

  • Hjotrongull 9 februari 2008

    Jag har en micro med grill, men har inte använt den de senaste 5 åren.....men när vi renoverade vårt kök så gjprde vi ofta potatisklyftor och varma mackor i den och då var den perfekt.....har tyvärr glömt hur det gick till...vanlig ugn är iallafall bättre.....(Y):D:Z

  • Hejny 9 februari 2008

    Tack för tipsen. Varma mackor måste jag testa, man får väl pröva sig fram med effekten. Testade att värma äpplepaj för en stund sedan. Luktade lite brännt men det kan ju också vara för att den förmodligen inta varit använd med grillvärme på ett bra tag. Fick den av brorsan, en typisk nudelmänniska....:p

  • monel 21 mars 2008

    Har du crispfunktion? Den är suverän tillsammans med crisppanna. Perfekt att "grilla" korv när det är bråttom. Varma mackor blir perfekta. Vi använder den väldigt ofta. Däremot använder vi aldrig bara grillen i micron.

  • evaldo 21 mars 2008

    Vi har en mikro med grill, men vi använder den aldrig.

Lägg till recept

Vill du lägga in recept rekommenderar vi att du gör det på vår systersajt myTaste.se.

Vill du fortsätta göra det direkt på Matklubben hänvisar vi till gamla versionen av Matklubben som du hittar här.