Vi använder cookies för att ge dig en bättre upplevelse. Om cookies på Matklubben.    Jag förstår

Nå'n som tappat bort en degskrapa o hittat den igen?

  • b97jenan 12 juli 2008

    Var hittade ni den igen? Min är helt borta och jag skulle verkligen behöva den nu :'(

  • b97jenan 12 juli 2008

    Dagens i-landsproblem :p

  • Mysan59 12 juli 2008

    Hihi (har inte tappat bort just den, bara en massa annat...)

  • Poppie 12 juli 2008

    Ingen degskrapa, men min kanna till bryggaren. Hittade den i kylen. :o Och mjölken stod på plattan till bryggaren. (Har mjölk i kaffet):p

  • Penne 12 juli 2008

    Det funkar med en osthyvel annars. Har använt osthyvlar till det mesta, spacklat, rivit tapet, slickepot, degskrapa... det mesta...!

  • miasvante 12 juli 2008

    Kolla mellan spisen och arbetsbänken. Eller om den ramlat ur sin låda och hamnat i lådan under. Hoppas du hittar den:):)

  • Poppie 12 juli 2008

    Skrivet av sussie755 den 12 jul 2008

    Det funkar med en osthyvel annars. Har använt osthyvlar till det mesta, spacklat, rivit tapet, slickepot, degskrapa... det mesta...!


    Hehe, har du använt den till ost oxå?:p

  • ingegerdb 12 juli 2008

    Hi hi det var lustigt att du skrev detta inlägg. I en månads tid letade vi efter vår degskrapa behövde den verkligen vid flera tillfällen.
    Tillslut av en slump hittade vi den i en låda längst ner ( totalt fel) under plastpåsar och bakplåtspapper. Skyller på barnen eller min mamma som ibland är snäll och diska här :D

  • evaldo 12 juli 2008

    Jag gömde en nyckel en gång och sa att nu lägger jag den här så vet vi var den är. Detta var för åtta-nio år sedan och vi har flyttat två gånger sen dess. Vi har aldrig hittat denna nyckel, så den var sannerligen väl undangömd.

  • Lilljeppe 13 juli 2008

    Jag brukar använda en lilleman, hoppas du vet vad det är för något. Jag har ingen aning om det är så att namnet är från min familj eller om den heter så:p

  • irko 13 juli 2008

    Jag använder en vanlig slickepott! Sluta att leta efter degskrapan så kommer den fram av sig självt! Så brukar det vara för mig när jag slarvat bort nåt! Ha det fint! Inger K:)(H):D(Y)

  • wemmahansson 10 augusti 2008

    Jag hittade min i mjöl påsen en gång! Haha det är ingen ordning på torpet ibland!

  • lenajeanette 10 augusti 2008

    Skrivet av Lilljeppe den 13 jul 2008

    Jag brukar använda en lilleman, hoppas du vet vad det är för något. Jag har ingen aning om det är så att namnet är från min familj eller om den heter så:p


    Den heter verkligen så.

  • vitchokladkaka 15 augusti 2008

    det händer att den kan ha trillat ner bakom alla lådorna i raden, kolla bakom den längst ner, o så klart i alla på vägen:p

  • Mistrall82 15 augusti 2008

    leta på alla onormala ställen så kommer du hitta den...jag letade efter mitt flytande margarin i en hel dag...hittade det tillsist i skafferiet...

Lägg till recept

Vill du lägga in recept rekommenderar vi att du gör det på vår systersajt myTaste.se.

Vill du fortsätta göra det direkt på Matklubben hänvisar vi till gamla versionen av Matklubben som du hittar här.