Vi använder cookies för att ge dig en bättre upplevelse. Om cookies på Matklubben.    Jag förstår

Överbliven pizzasallad

  • Zizziee 15 september 2013

    Efter gårdagens pizzaätande står vi nu här med en massa överbliven pizzasallad, vad brukar ni göra med den? Det känns sjukt tråkigt att behöva slänga den och att bara äta den som den är känns inte heller så roligt ... Finns det någon som har ett tips? :)

  • Nenabirk 15 september 2013

    Blanda ner gräddfil och majonnäs så har du en coleslaw!

  • Veranne 17 september 2013

    Så brukar jag också göra - då går den åt utan problem. Gärna med lite pressad vitlök som extra piff. Strimlad knaperstekt bacon eller liknande ovanpå det hela är inte heller fel!

  • Erajscha 18 september 2013

    Man kan också låta den rinna av och sen slänga med den i woken.

  • Alexkung 19 september 2013

    Gör sen bara till en sallad (Y)

  • rosatalo 20 september 2013

    Vilka bra tips. Jag brukar antingen slänga, fy på mig, eller lägga på frukostmackan, inte jättegott men intalar mig att jag är jättenyttig.

  • The_mama97mia 22 september 2013

    IMO håller det ju många dagar i kylen...
    :)

  • kallebakom 23 september 2013

    kansk i pyttipanna ? i våra pytt brukar finns massa olika saker tex majs,sallad kanske gårdagens pommes,makaroner osv.blir gott igen när man steker upp det

  • kallebakom 23 september 2013

    gör ett storkok köttfärssås !!

Lägg till recept

Vill du lägga in recept rekommenderar vi att du gör det på vår systersajt myTaste.se.

Vill du fortsätta göra det direkt på Matklubben hänvisar vi till gamla versionen av Matklubben som du hittar här.