Vi använder cookies för att ge dig en bättre upplevelse. Om cookies på Matklubben.    Jag förstår

överbliven tacoköttfärs

  • jimboz 23 november 2009

    Frys in och använd till nästa Taco fest säger jag då :)

    Då har du det färdigt !

  • Nettan31 12 december 2009

    köttfärs rester brukar jag göra pasta gratäng,bara att läggtill lite extra med purjolök halverade cocktailtomater & ost över.Tycker du att det verkar torrt ta bara i lite krossade tomater också.Lätt fixat(Y)!!!

  • MatAnders 12 december 2009

    Taco con carne

  • Zeldasmatte 12 december 2009

    Jag brukar bara värma på tacofärsen och hälla i en burk med smaksatt tomatröra, t ex med chili eller vitlökssmak från Netto... Det är en lättlagad köttfärssås! (Y)

  • idea_ 13 december 2009

    Gjorde en lyckad kylrensning i sommras inför en semesterresa med just tacofärs. Blandade kokt ris, tacofärs, gräddfil, majskorn från burk och avocado i tärningar i en stekpanna, värmde ihop denna röra och serverade med sallad och gurkstavar (skulle vara borta i två veckor och behövde tömma ut sådant jag inte kunde/ville frysa). och som jag sa, det blev lyckat, bjöd min moster som inte är äventyrlig av sig på detta och hon älskade det. :D

Lägg till recept

Vill du lägga in recept rekommenderar vi att du gör det på vår systersajt myTaste.se.

Vill du fortsätta göra det direkt på Matklubben hänvisar vi till gamla versionen av Matklubben som du hittar här.