Vi använder cookies för att ge dig en bättre upplevelse. Om cookies på Matklubben.    Jag förstår

Ost Scnitzel med majs

  • 17 juni 2006

    Jag kan ett riktigt gott recept!På Ost schnitzel.Det går fort och det är gör gott!Man köper alltså färdig Ost Scnitzel,som man lägger i pannan.Sedan för att få en god doft och smak gör du såhär:Om du har fixat en varm ost schnitzel,så behöver du också gräddsås.Ta gräddsås över hela överdelen av schnitzeln,sedan lägger man på lite majs,till sist strör man på grovmalen svartpeppar.Jag och mina vänner tyckte det var så gott så gott!Och det är mättsamt.Har du frågor?Fråga på!Kommentera gärna efter ni testat detta.Ost Schnitzel finns att köpa i vanliga matbutiker,som tillexempel Willy:s.Lycka till!

  • thoorbear 9 maj 2008

    Låter i och för sig gott, men det är väl inget som får jorden att snurra åt andra hållet precis. Pröva att tillsätta lite annorlunda kryddor, eller variera på annat sätt...

  • monac 9 maj 2008

    ehe....det var nog ett skämt va?:o

  • bernit 9 maj 2008

    Skrivet av monac den 9 maj 2008

    ehe....det var nog ett skämt va?:o

    Ingen på denna sait skulle äta detta och tala om det !!!

    /BÅ :p

  • jas65 9 maj 2008

    Jag håller nog med att det fick att rusa till Willys.

  • jas65 9 maj 2008

    Skrivet av jas65 den 9 maj 2008

    Jag håller nog med att det fick att rusa till Willys.

    Skoja bara men de har en poäng att höfta mera.

  • monac 10 maj 2008

    Skrivet av jas65 den 9 maj 2008

    Skrivet av jas65 den 9 maj 2008

    Jag håller nog med att det fick att rusa till Willys.

    Skoja bara men de har en poäng att höfta mera.



    håller med dig om "höftandet"! kanske man skulle kunna "skoja till" schnitzeln på något sätt!!
    Ja, det blir en utmaning:D

  • monac 10 maj 2008

    :

    Skrivet av bernit den 9 maj 2008

    Skrivet av monac den 9 maj 2008

    ehe....det var nog ett skämt va?:o

    Ingen på denna sait skulle äta detta och tala om det !!!

    /BÅ :p



    :D
    //Monac.

  • marwis 10 maj 2008

    Dent här receptet har skrivits förr som en tråd, jag håller nog med om att det måste va ett skämt:p

Lägg till recept

Vill du lägga in recept rekommenderar vi att du gör det på vår systersajt myTaste.se.

Vill du fortsätta göra det direkt på Matklubben hänvisar vi till gamla versionen av Matklubben som du hittar här.