Vi använder cookies för att ge dig en bättre upplevelse. Om cookies på Matklubben.    Jag förstår

Plankor till plankstek

  • Inalily 3 augusti 2008

    Hej ´!!
    Skulle verkligen uppskatta om någon skulle kunna hjälpa mig.
    Vill gärna veta vart man kan köpa plankor till plankstek.
    Jag bor i Malmö,behöver inte vara här men i närheten , eller en stor kedja som finns överallt :)
    Ska ha en riktig mysmiddag om 2 veckor och skulle vilja göra plankstek , :D
    Tack på förhand ,
    /P

  • grill 3 augusti 2008

    Dom finns på duka, expo (vet inte om det finns söder ut men i umeå finns dom)

  • Mellanbellan 3 augusti 2008

    Jag köpte mina på Duka

  • Gillsan 3 augusti 2008

    (Y)City gross har plankor till bra pris.(Y)

  • Susette 3 augusti 2008

    Coop Forum har plankor.

  • thojo74 30 november 2009

    claes Ohlsson har 4 pack till bra pris

  • The_mama97mia 30 november 2009

    Förlåt jag hänger på den här tråden, jag har plankor men undrar när det är dags att kassera dom? En har det blivit som en liten spricka i.

  • amoz 30 november 2009

    Måste få berätta ang. plankor till plankstek.......Jag hade en tid verkligen funderat på att skaffa plankor och hittade sådana med korkunderlägg på Eko i Fjälkinge. De kostade 89:- styck så jag kände att jag ville tänka lite på det ändå. Några veckor senare körde jag och en väninna till Ullared och där hittade jag exakt likadana förpackningar med planka+korkunderlägg. Priset???? Jo hör och häpna....39.- styck!!!!!

    Så kan det gå!

  • The_mama97mia 30 november 2009

    Vad tar Clas Ohlsson? Jag köpte mina på Ullared.

Lägg till recept

Vill du lägga in recept rekommenderar vi att du gör det på vår systersajt myTaste.se.

Vill du fortsätta göra det direkt på Matklubben hänvisar vi till gamla versionen av Matklubben som du hittar här.