Vi använder cookies för att ge dig en bättre upplevelse. Om cookies på Matklubben.    Jag förstår

Pressad potatis

  • NatalieO 19 mars 2012

    Jag tycker att det är så gott med pressad potatis, och undrar vart man kan få tag i en billig potatispress?

  • callemero 19 mars 2012

    Titta i din mataffär. De flesta affärer som säljer husgeråd har det.

  • The_mama97mia 19 mars 2012

    Du kan ju också titta på ngn loppis?

  • Cassiopeya 19 mars 2012

    Kan bara hålla med! Pressad potatis är supergott och vi äter det nästan alltid när vi äter fisk ;) Jag vet inte om jag köpte min på ikea eller cleas ohlson, men de finns lite här och där. =)

  • NatalieO 19 mars 2012

    Tack för svaren! Jag hoppas på att hitta någon på Ö&B. Dem brukar vara så dyra i mataffärer, men samtidigt är jag i behov utav en nu i veckan, så jag hinner inte kolla på nån loppis heller.
    Men i värsta fall får jag väl helt enkelt köpa en dyr potatispress. Jag tänkte göra en lax med hummersås, där det rekommenderades pressad potatis till :)

  • elleave 19 mars 2012

    Får jag låna tråden lite?
    På en lunchrestaurang här i stan serverade de stekt pressad potatis, nån som vet hur man gör?
    Den var inte alls så fluffig som vanlig pressad potatis, kanske var den pressad kall?

  • husmusen88 20 mars 2012

    Har aldrig hört om stekt pressad potatis.. Får mig att tänka på potatisbullar!
    Hur såg det ut?

Lägg till recept

Vill du lägga in recept rekommenderar vi att du gör det på vår systersajt myTaste.se.

Vill du fortsätta göra det direkt på Matklubben hänvisar vi till gamla versionen av Matklubben som du hittar här.