Vi använder cookies för att ge dig en bättre upplevelse. Om cookies på Matklubben.    Jag förstår

Stekpåsar

  • Okänd 30 november 2007

    Hallå mina vänner!Brukar ni använda stekpåsar vid matlagning?Jag steker både,stekar,kotletter,färsk fisk mm.
    Det är bekvämt och blir mört och gott.Kul att höra vad ni säger om det.(Y)

  • farmoringer 30 november 2007

    Jag brukar inte använda stekpåsar. Har väl inte tatt till mig det ordentligt. Men när jag helsteker kyckling brukar jag ha stekpåse...

  • Aspholme 30 november 2007

    Nej, aldrig jag öser steken under tiden och på köpet får jag en knaprig stekyta.

  • Jinan 30 november 2007

    Det gör jag alltid (Y)

  • evaldo 30 november 2007

    Jag har aldrig provat annat än rispåsar någon gång på semestern. Då vill man vara litre bekväm.

  • 30 november 2007

    det gör jag alltid(Y)

  • LillaJa 30 november 2007

    Perfekt att använda......och....så slipper man rengöra ugnen-det tar sån´tid !
    Helt i min smak

  • anluk 1 december 2007

    Nej det gör jag faktiskt inte. Har provat någon gång och tycker det är bekvämt men nej, jag kör på vanligt sätt ändå.

  • Okänd 1 december 2007

    Skrivet av evaldo den 30 nov 2007

    Jag har aldrig provat annat än rispåsar någon gång på semestern. Då vill man vara litre bekväm.
    [/q
    (Y)uote]:DVad är rispåsar för nåt?:D

  • Nettie 1 december 2007

    Har använt stekpåsar någon gång men normalt sett
    gör jag på det traditionella sättet:D

  • Lena 1 december 2007

    Oftast använder jag stekpåse de under lättar mycket ugn blir ju inte skitig som den kan bli(Y)

  • JE 25 december 2007

    Inget fel på dom, använder det hemma men inte på jobbet.

Lägg till recept

Vill du lägga in recept rekommenderar vi att du gör det på vår systersajt myTaste.se.

Vill du fortsätta göra det direkt på Matklubben hänvisar vi till gamla versionen av Matklubben som du hittar här.