Vi använder cookies för att ge dig en bättre upplevelse. Om cookies på Matklubben.    Jag förstår

Steksnöre av silicon

  • bibbic 4 augusti 2009

    Är det någon som vet var jag kan hitta steksnöre av silicon?
    Köpte det för ca 2 år sedan men kan inte hitta det i någon affär nu,Det var super bra!

  • KULLA59 17 augusti 2009

    Det finns silikonsnöre hos Clas Ohlson.

  • boz1965 17 augusti 2009

    Vad är vitsen med silikonsnöre?

  • Okänd 17 augusti 2009

    Skrivet av KULLA59 den 17 aug 2009

    Det finns silikonsnöre hos Clas Ohlson.


    Kan inte hitta steksnöre av silicon hos Clas Olson.
    De har endast steksnöre av bomull, det tål 250° är 100 meter långt och kostar hela 16:-
    Det är vad jag kallar för steksnöre!

  • KULLA59 17 augusti 2009

    Det finns med i sista katalogen som börjar gälla från 1/9 2009.

  • rektorskan 17 augusti 2009

    Jo det finns steksnöre på Clas Olson, det finns bland bakplåtspapper och silikonformar jag har själv sett det

  • Norsta_Aura 17 augusti 2009

    Siliconsnöre??? :@ Där tog sexigheten i att göra en mustig höststek slut! :'(

    Det skulle inte se aptitligt ut med ett neonfärgat siliconsnöre. Om nu sådana finns, hur funkar det praktiskt, förstår att man skall diska och återvinna. Men ibland går det åt x-antal snöre, ibland mer, ibland mindre.

    Nej, det skall vara gamla hederliga steksnören av bomull. (Y)

    Men jag har däremot stirrat och funderat lite på silikonformarna, typ de som finns för bakning, även övervägt silicon bakpappret. Verkar vara en bra och trevlig investering. Trevligt att diska och bra ekonomiskt när det gäller bakplåtspappret.

    Är det någon som vet hur många ggr man kan använda ett siliconbakplåtspapper eller en siliconform för sockerkaka?

  • Okänd 17 augusti 2009

    Skrivet av KULLA59 den 17 aug 2009

    Det finns med i sista katalogen som börjar gälla från 1/9 2009.

    Kanske det, men inte på nätet!

Lägg till recept

Vill du lägga in recept rekommenderar vi att du gör det på vår systersajt myTaste.se.

Vill du fortsätta göra det direkt på Matklubben hänvisar vi till gamla versionen av Matklubben som du hittar här.